Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon varsinaisia äitiysvaatteita hankit?

Vierailija
30.07.2009 |

Minä olen raskauden puolivälissä ja olen jo ostanut kahdet farkut, pellavahousut, trikoot, hameen, kolme mekkoa, kolme toppia, tunikan, hupparin, paitoja ehkä 5-6kpl, sukkahousuja viidet, masutuubin ja tukivyön... Ja luulen, ettei se tähän jää. Minusta tuntuu tärkeälle voida pukeutua kauniisti raskausaikanakin- tai oikeastaan erityisesti silloin, sillä luulen, että jossain vaiheessa voi tulla hyvin paksu ja epäkaunis olo..

Miten paljon muut olette hankkineet, olisi kiva kuulla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet housut - farkut ja mustat suorat housut.

Yhden äitiyspaidan hankin kun tarvitsin virallisempaan menoon.

Epävirallisia äitiysvaatteita (siis eivät olleet äitiysvaatteita, mutta hankin ne raskauden takia, ovat sellaisia (isoja) joita en muuten voisi käyttää) hankin 2tunikaa ja yhden villapaidan. Ja lopussa yhdet jätti-isot toppahousut, alaspäin levenevä iso talvitakki kirpparilta. Oli siis talvi loppuraskaudesta.

Pääasiassa käytin puoleenväliin asti ainakin samoja vaatteita kuin ennenkin (niitä väljimpiä siis, tiukimmat nyt jäi heti). Ja puolenvälin jälkeen enimmäkseen vältti miehen verkkarit ja t-paidat+colleget. Kun töissä oli työpaikan puolesta vaatteet, en töiden lisäksi jaksanut käydä oikein missään..

Vierailija
2/6 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kahdet housut ja kaksi paitaa (yksi neule ja yksi tavallinen paita). Tosin minä mahduin kyllä housuja lukuunottamatta tosi pitkään ihan tavallisiin vaatteisiinkin, että sikäli ei ollut tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva sai alkunsa vappuna, heinäkuussa ostelin kesävaatteita, mutta eihän niitä tarvinnut.

No, vaatteet ovat niin kivoja että käyttelen niitä nyt, vaikka en raskaana olekaan. Vatsapeitettä sen sijaan on.

Farkkuja ostin neljät, joista yhdet myin käyttämättömänä, sitten ostin yhden äitiysmekon = loistava, käytin kaikissa juhlissa ja ostin vielä yhdet kangashousut vikoille päiville, mutta vatsa ei ikinä kasvanut niin isoksi.

Mutta äitiysvaatteita pitkän lapsettomuushoitojen jälkeen oli IHANA ostaa ja pitää.

Vierailija
4/6 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet housut joita voi käyttää hyvin raskauden jälkeenkin eli olivat matalamalliset.

Neljä pitkähihaista paitaa joista kahta voi käyttää erittäin hyvin raskauden jälkeenkin.

Kaksi lyhythihaista paitaa joita kumpaakin voi käyttää hyvin raskauden jälkeenkin.

Yksi äitiysmekko. On kotimekkona yhä.

Niin ja sukkahousuja tuli ostettua.

Äidiltäni sain maailman ihanimmat äitiysverkkarit. Ovat yhä käytössä - masutuubiosuus vaan käärittynä. ;)

Sain lapsen kesäkuun alussa eli siksi on aika paksupainotteiset vaatteet.

Vierailija
5/6 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat farkut ja hameet menevät vielä siis ihan hyvin, tosin vyötä saa löysätä.

Olen hommannut itselleni 4 äitiyspuseroa ja yhden äitiys-t-paidan, yhdet löysät olohousut ja kahdet mammafarkut. Raskauden myötä on tullut uusittua myös rintaliivit.

Varmaan tässä ostan vielä alushousuja ja sukkiksia, sitten ehkä jonkun expander beltin, jotta voin noita "omia" farkkuja käyttää mahd pitkään - pitkän paidan kanssa tottakai. Tukivyötä katson sitten, kun se on ajankohtaista. Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin vielä siihenkin on aikaa.

Äitiyspaidoista yritän yleensä ostaa sellaisia, että ne miellyttävät raskauden jälkeenkin, jos nyt ei enää siisteinä paitoina niin olopaitoina.

Nyt olen etsiskellyt jotain kivaa äitiysliivihametta, mutta en haluaisi ostaa nettikaupasta. Aikaa tosin vielä on siihen pisteeseen, että pakko on vaihtaa.

Edellisestä raskaudesta olen läskistynyt niin paljon, etten saa edes nyt päälle niitä vaatteita, joita käytin viimeisilläni. Noloa! Mutta on siitä kyllä jo melkein vuosikymmen aikaa.

Vierailija
6/6 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva sai alkunsa vappuna, heinäkuussa ostelin kesävaatteita, mutta eihän niitä tarvinnut.

No, vaatteet ovat niin kivoja että käyttelen niitä nyt, vaikka en raskaana olekaan. Vatsapeitettä sen sijaan on.

Farkkuja ostin neljät, joista yhdet myin käyttämättömänä, sitten ostin yhden äitiysmekon = loistava, käytin kaikissa juhlissa ja ostin vielä yhdet kangashousut vikoille päiville, mutta vatsa ei ikinä kasvanut niin isoksi.

Mutta äitiysvaatteita pitkän lapsettomuushoitojen jälkeen oli IHANA ostaa ja pitää.

Paitsi että minä tarvitsin alusta saakka niitä äitiysvaatteita koska mahaa oli ja me emme käyneet lapsettomusshoidoissa, vaan olimme lapsettomia (ei omasta tahdosta) yli 10 vuotta.

Mutta ymmärrän erittäin hyvin, kun vihdoinkin SAA ostaa niitä äippävaatteita, niin kyllä niitä tuleekin sitten ostettua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi