Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassalla nähtyä.

Vierailija
30.07.2009 |

Äiti oli pienten, ehkä 4v kaksostyttöjen kanssa kassalla ja laittoi muut ostoksensa hihnalle ja sanoi sitten tytöille että:"Oottakaa äiti käy vielä hakeen tupakkia"

Kauheaa, kuka ÄITI kehtaa polttaa tai edes puhua tupakasta lastensa nähden/kuullen!?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti omat lapsesi eivät KOSKAAN kuule sanaa "tupakka"

Vierailija
2/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kamalinta on nähdä aikuinen tupakka kädessä pienten lastensa lähettyvillä, pahimmillaan vauvanvaunua työntelemässä.. Toisaalta nämä lapset ovat todennäköisesti addiktoituneet nikotiinille jo kohdussa, joten tuskin ovat passiivisesta tupakoinnista millänsäkään. Mutta ei silti mahdu mun kaaliin, ei tuollaiset ole vanhempia lainkaan vaan itsekkäitä ääliöitä joiden ei olisi tarvinnut koskaan hankkia lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveet traumat jää lapsille. Hakkais vaikka mieluummin. Ilmota sossuun, selvä huostaanoton paikka!

Vierailija
4/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peitellä sitä lapsilta ja teeskennellä ettei polta, ostaa tupakat lapsilta salassa jne.

Kyllä lapset sen kuitenkin haistaa joka kerta kun äiti on röökillä käynyt.

Vierailija
5/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kamalinta on nähdä aikuinen tupakka kädessä pienten lastensa lähettyvillä, pahimmillaan vauvanvaunua työntelemässä.. Toisaalta nämä lapset ovat todennäköisesti addiktoituneet nikotiinille jo kohdussa, joten tuskin ovat passiivisesta tupakoinnista millänsäkään. Mutta ei silti mahdu mun kaaliin, ei tuollaiset ole vanhempia lainkaan vaan itsekkäitä ääliöitä joiden ei olisi tarvinnut koskaan hankkia lapsia...

Toivottavasti oli joke. Olisit edes vaihtanut tuon "todennäköisesti"-sanan. Ei se TODENNÄKÖISESTI NIIN TODENNÄKÖISTÄ OLE KUIN LUULET.

Vierailija
6/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yksi ÄITI osti kortsuja, se oli järkyttävää! Ja yksi ÄITI kerran osti KAKSI pulloa siideriä, sille mä jo mulkoilun lisäksi sanoin asiasta!!!!

Vierailija
7/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osti tupakkaa. Hyi hitto!

Vierailija
8/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun äiti lopetti kun oli 4kk raskaana ja aloitti uudestaan kun olin parivuotias..tupakoinnistaan huolimatta paras äiti minulle..isäni myös polttaa,enkä silti itse ole aloittanut tupakointia..

Vierailija
9/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yksi ÄITI osti kortsuja, se oli järkyttävää! Ja yksi ÄITI kerran osti KAKSI pulloa siideriä, sille mä jo mulkoilun lisäksi sanoin asiasta!!!!

mutta ei kai tuo äiti sentään ilmoittanut 4v lapsilleen että ostanpa nyt tästä kondomeja, tiedättekös mitä ne on?

Ja siideriä juodessaan voi sanoa juovansa aikuisten limpparia, vaikkei sellaistakaan mielestäni tulisi lapsille opettaa.

Vierailija
10/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mikä suuri suru sinua on kohdannut"-ketjuun

Toivottavasti ap selviää tästä kauheasta kokemuksesta :(

Vierailija
11/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kai tuo äiti sentään ilmoittanut 4v lapsilleen että ostanpa nyt tästä kondomeja, tiedättekös mitä ne on? Ja siideriä juodessaan voi sanoa juovansa aikuisten limpparia, vaikkei sellaistakaan mielestäni tulisi lapsille opettaa.

tässä syö vohvelitikkua...

Vierailija
12/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mikä suuri suru sinua on kohdannut"-ketjuun Toivottavasti ap selviää tästä kauheasta kokemuksesta :(

Ap ei uskalla mennä siihen ketjuun kertomaan

Vierailija
13/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut miehelleni mm. jos se mielestäsi asiaa muuttaa.

Vierailija
14/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkos se sama mamma joka halusi lehtien otsikot silleen piiloon ettei pienet lapset vain järkyty? Oli tuosta joskus jossain lehdessä :D

Vierailija
15/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneisyydestä ja se menneisyys varmasti on osa lapsiakin, heidän kasvaessaan aikuisiksi.

Maailma muuttuu valitettavan hitaasti ja vastuu paremmasta maailmasta on meillä aikuisilla.

Vierailija
16/16 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden äidin joka saattaa sanoa lapselleen että osta samalla mulle tupakkaa.

Mun äiti vetää tupakkaa ku korsteeni, itse en ole koskaanedes opetellut moista tapaa ja minun mielestäni aikuiunen ihmisen saa polttaa jos siltä tuntuu, pienenpi paha se tupakka on ku sikspäkki päivässä, tupakka ei polttajilla vaikuta suoristuskykyyn samoin kuin kalja. Ainut missä polttajat häiritsevät on töissä, onneksi miunkin työpaikalla ollaan siirtymässä siihen että työaikana ei saa polttaa. Tässäkin häiritsee vaan se että tuntuu että ne on kokoajan siellä tupakkakopissa ja siellä saatetaan sopia esimiehenkans asioita joita muidenkin olisi hyvä tietää, "ai nii joo me päätettiin niin ja niin"..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi