Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla jo raskaana???

Vierailija
30.07.2009 |

Tiedän, että tämä on vähän hakuammuntaa, mutta..

Kuukautiskiertoni on aina ollut erittäin epäsäännöllinen, kierto on ollut jopa yli 60 päivää välillä. Lisäksi vasen munasarja on polykystinen ja sieltä on löydetty kystia. Olen ylipainoinen vielä kaiken lisäksi. Lääkärin mukaan saatan ovuloida käytännössä milloin vain, tai sitten en ollenkaan. Tarkemmat tutkimukset tulossa vasta.

Nyt sitten koetamme saada lasta. Kun en yhtään tiedä (terolut-kuuri vielä aloittamatta), että milloin ovuloin, niin rakasteluakaan ei ole mitenkään ajoitettu.. rakastelimme edellisten menkkojeni viimeisenä päivänä, vuotoa tuskin nimeksikään, ja se oli viime viikon keskiviikkona, eli 22.7.

Edellisen kiertoni pituus oli sattumalta oppikirjamaisesti 28 päivää, kuten sitä edellisen. Nyt olen ihmetelly pari päivää, että miten voin niin ihmeen huonosti. Päätä särkee, maha on kipeä (kouristuksia ja jatkuvasti täytyy käydä vessassa vaikkei mitään tulisikaan) ja tänään tuntui, että voisin oksentaa.

Tosin viikko sitten lauantaina eli yhdynnän jälkeisenä viikonloppuna olimme häissä, jossa ruokailtuani vatsani kipeytyi ihan älyttömästi, joukossa tosi oli ruokaa, jota koetan vältellä. Muut vieraat eivät tietääkseni ole kokeneet samaa, eli ruokamyrkytyksestä tuskin on kyse.

Päänsärky on migreenimäistä, enkä edes stressaa mistään, olen rennosti lomalla ja nukun pitkiä yöunia.

Voi olla, että kyse on jostain muusta, mutta mitä mieltä olette, voisiko jostain syystä oireet liittyä raskauteen? Kiitos mielipiteistänne!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onhan se raskaus mahdollinen.

On mullakin kolme luomuna alkunsa saanutta lasta, vaikka ovulaatio on milloin sattuu jos ollenkaan.

Vierailija
2/5 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nauroikin, että vastoin kaikkia lakeja ja todennäköisyyksiä pitäis tämän ihmeen tapahtua, kun ensinnäkin rakastelemme jokseenkin harvoin (emme ole mitenkään superaktiivisia..) ja minulla on niin monta hedelmöitystä estävää ja hankaloittavaa asiaa päällä. Vasempaa munasarjaa vihloo n. parin päivän välein, tosin sitä se on tehnyt jo kauan. Gyne sanoi, että ei huolta, jos kysta ei vuoda verta vatsaonteloon..

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä, jos jollakulla olisi joku arvio.. toki voisin mennä hakemaan raskaustestin, mutta haluaisin ensin vähän pohtia asiaa:)..

AP

Vierailija
4/5 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna luotettavaa tulosta. Sinuna odottelisin vielä, vaikka vaikeaahan se on... =)

Vierailija
5/5 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ainakaan soittaa miehelle reissuun, mitä arvelen:) tiedän hänen kyllä ilahtuvan ikihyviksi, mutta parempi, kun odottelen vielä. Ei tule ainakaan turhaan iloittua, jos ei mitään tulekaan. On vaan niin yökkö olo, päänsärkyyn eivät tepsi edes lääkkeet (3 asperiinia), närästää (minulla on närästänyt elämäni aikana ehkä vain 3-4 kertaa), vatsa on sekaisin.. tekisi vain mieli mennä nukkumaan, vaikka nukuin viime yönä 11h, olisin nukkunut pitempäänkin, jos en olisi herännyt naapurin ruohonleikkuriin klo 11 aamupäivällä.

AP