Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta naisesta?

Vierailija
30.07.2009 |

Nainen täyttää kohta 25-vuotta ja hänellä on pian 3-vuotta täyttävä lapsi.

Nainen ei ole elämänsä aikana ollut yhtäkään päivää töissä. Ei siis edes kesätöissä teini-ikäisenä. Hänellä ei ole myöskään mitään koulutusta. Peruskoulun jälkeen on aloittanut useissa ammattikouluissa mutta jättänyt koulut kesken alle vuodessa.

Muutti kotoa pois 18-vuotiaana ja eli toimeentulo tms. tuilla kunnes tapasi miehensä. Nyt elää 20 vuotta vanhemman miehensä rahoilla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on korkeakoulututkinto joten ei tarvitse elellä toisten siivellä tai hyväksikäyttää seniilejä. -ap

Vierailija
22/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiseesä viestissä kirjoittaa että mies elättää ja heti kun sai vähän kritiikkiä niin haukkuu jo itsekkin loiseksi ja sanoo että kuluttaa äidin rahoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että te olette herkkiä. Taitaa näitä vätyksiä löytyä suomen maasta enemmänkin, siskoni ei siis ole ainut... -ap

Vierailija
24/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jostain kertynyt paljon rahaa tai sitä on tulossa, niin ihan sama, vaikka joku kitupalkalla elävä lähihoitaja pitää häntä luuserina. Paljon paremmin hänellä menee.

no joo ja rahahan se puhuu...

ei raha ole kaiken perusta. minusta pikkupalkkainen työntekijä, olkoon mikä vaan, on aina parempi kun mikään loinen, joka ei itse ole saanut mitään aikaan, ei jaksa käydä töissä, opiskella, saati tienata omia rahojaan.

tuommonen lähihoitajan mollaaminen kertoo susta tosi paljon. ne tekee tärkeää ja raskasta työtä ja itsekö vaan makoilet... et siis arvosta työtä tekevää ihmistä, mutta loista kyllä... mihin tämä maailma on menossa?

Vierailija
25/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kateellinen. Mistä minä löytäisin itelleni 20 vuotta vanhemman elättäjän? Kelpaisi mullekin.

Vierailija
26/26 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näkyy nuorilla aikuisilla juuri päämäärän puutteessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme