Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te sykemittarin omistavat, kysymys...?

Vierailija
29.07.2009 |

Olen hankkimassa itselleni sellaista ja tahtoisinkin kuulla mielipiteitä ja suosituksia millainen kannattaa ostaa.

Uuden elämän ajattelin aloittaa; olen 20v sitten harrastanut kilpaurheilua, mutta nyt on rapakunto ja kilojakin liikaa. Eli ihan sellainen peruslaite, ilman liikoja "hömpötyksiä" olis hakusassa. Suunto vai polar?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttövalikot ovat englanniksi. Näyttää sykkeen, kellonajan, kalorit ja treeniajan.

Suosittelen sellaista, jossa on taustavalo, talvella ja syksyllä on valottoman kanssa tosi hankalaa!

Miehelläni on Polarin"juoksutietokone", sen kanssa on vähän väliä hankaluuksia.

Suunnoissa huollot kuulemma hankala toteuttaa. Polarille toimii ainakin täälläpäin.

Vierailija
2/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Suunto, mutta harmittaa, kun en valinnut polaria. Paremmat varusteet saatavilla ja varmempi toiminnaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko saisi lisää kommentteja.

Vierailija
4/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit, millainen kannattaisi ostaa, mutta samaan hengenvetoon toteat haluavasi peruslaitteen ilman liikoja "hömpötyksiä". No mitäpä kommentoitavaa tuossa nyt sitten enää on? Osta Polarin joku basic-malli.

Itse sanoisin kyllä, että hyödyllisimmät oman sykemittarini (pari vuotta vanha Polar F6) on poltetun kalorimäärän näyttö sekä se, että mittari laskee automaattisesti ihannesykealueeni ja piippaa, jos menen sen yli (tai ali). Jos sykemittari olisi ihan perusmalli, joka näyttää vain sykkeen, en todennäköisesti käyttäisi sitä lainkaan.

Vierailija
5/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin hyödyllisen mutta halvan :-) Eli lienee Polar F6 lähellä sellaista.

Vierailija
6/7 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen mitä sitä nyt käytän niin ihan OK.

Vierailija
7/7 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on Suunnon T1 eli se kaikkein halvin (ja eniten "perus") malli, melkeinpä pelkästään syystä että siinä on itsevaihdettava paristo kun taas Polarin laite pitäisi viedä huoltoon paristonnvaihtoon (ainakin ne halvimmat mallit). Perusmallikin jo näyttää kalorien kulutuksen, korkeimman ja keskiarvosykkeen.

En muista onko Polarin halvimmissa malleissa useampaa kielivalintaa, mun Suunto on ainakin pelkästään englanniksi (tietysti ohjekirjasta löytyy suomenkielinen teksti mutta siis se itse laite).