Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan pystyit pitamaan raskauden salassa tyopaikalla?

29.07.2009 |

Ma odotan kolmatta talla hetkella rv 10 menossa ja mietiskelin vaan etta kuinkahan kauan sita pystyy pitamaan salassa taman raskauden? Kiinnostaisi kuulla etta kuinka pitatkaan muut ovat pystyneet salaamaan raskauden...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisellä toinen raskaus menossa, ja masu alkoi pömpöttää heti kun raskaustesti oli näyttänyt plussaa. Ei auttaneet löysät paidatkaan tarkkasilmäisten työkavereiden kohdalla. Kun palasin pitkältä kesälomalta raskausviikolla 17 ja kerroin "virallisesti" asian, ne totesivat vain, että onhan me nyt huomattu sun mahan kasvaminen. Loman alkaessa viikkoja oli vasta 10+

Asiaan varmasti vaikutti se, että olin ennen raskautta laihduttanut aktiivisesti ja vyötärö oli vihdoinkin edellisen raskauden jäljiltä palautunut kapeaksi. Uusi pömppö siis pisti silmään, ja varmaan sekin, että yhtäkkiä aloin syödä koko ajan...

Vierailija
2/7 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomolle kerroin jo rv 9+2:lla kun olin käynyt ekassa ultrassa, koska oli YT:iden uhka. Muille kerroin palattuani reilun kuukauden saikulta, eli rv 15+, koska mä käytän aina kireitä vaatteita ja olen hoikka. Masu pompahti esiin jo sillon rv 9+ niin, että oli pakko ostaa äippähousut kun normihousut ei enää menny päälle...

rv 23+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vieläkään ole kertonut. Olen kyllä ihmetellyt, ettei kukaan ole kysynyt. Tämä on toinen vauvani ja maha kasvaa aikamoista vauhtia. En tietenkään pidä mitään tiukkoja vaatteita, mutta silti se alkaa olla hankala piilottaa. Itse asiassa tällä viikolla on aikomus kertoa, kun tulee työpaikan 3 kk koeaika täyteen :)

Edellisestä raskaudesta kerroin joskus 14-15 viikolla ennen kuin näkyi. Oli siis eri työnantaja.

Ankka

Vierailija
4/7 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä, kun odottelin meni kahvihuoneessa akoilla pullat kurkkuun, kun sanoin, että kesäloman jälkeen menen toiseen yksikköön tuuraamaan kesälomia ja sitten alkaa äitiysloma. Oisko viikkoja ollut jotain 21-22.

Vierailija
5/7 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 20. Varmaan ensi viikolla kerron sitten. Ekaa kun odottaa voi pantata aika pitkään, vaikka omasta mielestän luulee, että maha on valtava ei se ulkopuolisten silmissä sitä ehkä olekaan. Ja myös näin kun tekee nämä putkeen nämä lapset, työkaverit luulevat ettei se vaan ole edellisestäkään palautunut;)

Vierailija
6/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykset raskaudesta tulivat kun olin seitsemännellä kuulla. Sitä ennen luulivat, että olen muuten vain pullevoitunut.

Nyt taitaa mennä kans keski-ikäistymisen tai kesän grilliherkkujen piikkiin. Näytän lähinnä paksuuntuneelta, siihen varsinaiseen vauvamahaan kun menee vähän aikaa.

Viikkoja on tosin vasta 13 +

Vierailija
7/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 16+ mahan kasvusta, ja ekat kehtasi kysyä suoraankin, vaikka oli löysä paita päällä. Rv 19+ ei ole enää epäselvyyttä asiasta, ei mene maha lomakilojen piikkiin. Olen normaalipainoinen ja aina vyötäröltä hoikka, vararavinto on kertynyt enemmänkin peffaan. :)