mitä tässä oikein tekis, vauva oppinu ryömimään ja meillä koirankarvoja ihan joka paikassa..
Todella kiltti koira ja osaa olla nätisti vauvan kans, yhteiselo sujuisi aivan täydellisesti, paitsi että tuota koirankarvaa on joka paikassa! Sohvalla tai sängyllä koira ei saa olla mutta kyllä sitä karvaa sinnekkin vaatteiden mukana kantautuu. Nyt lapsi oppinu ryömimään ja koko ajan saa olla putsaamassa karvoja käsistä ja suusta. En haluais koirasta luopua mutta ei taida muitakaan keinoja olla..:(
Kommentit (18)
jos imuroit ja siivoat alkuun?? Kyllähän niitä karvoja varmasti löytyy senkin jälkeen, mutta ota päivittäiseen ohjelmaan lattioiden imurointi/pyyhintä niin kyllä ne vähenee.
Ja koiran harja toiseen käteen!
Imuroit päivittäin ja harjaat koiran pihalla myös päivittäin.
vähän ryömimäänkin. Reunat olivat mukavan pehmeät, kun vauva kieri välillä. Laita, jos ostat allas maton päälle, niin ei ole kova jos vauvan pää väsyy ja kopsahtaa kasvoilleen, pienet varsinkin näin.
Kesämökillä allas oli oiva ratkaisu vauvan köllimiseen ja leikkialustaksi. Pääsi liikkumaankin jonkin verran ryömimällä, lelut eivät karanneet ...Suosittelen, oma puhdas paikka.
Meillä koira josta ei edes lähde karvaa "normaalisti" ja kävelevät lapset mutta silti jokainen aamu alkaa imuroinnilla ja luuttuamisella....
alkaa imuroinnilla ja luuttuamisella? Hyvänen aika, onko tuo joku tauti joka tarttuu kun tulee lapsia? Meillä yritys päällä, toivottavasti en koskaan saa tuota tartuntaa...
Vihaan imurointia, mies imuroi kun on pakko, mä lakaisen (ja kyllä nyt JOSKUS imuroin, mutta hyi saatana.)
Onko rakkaan koiransa tappaminen joku tauti kun vauva saa karvan suuhunsa? Toivottavasti se tarttuu huonommin kun kodin hygienia...
Että oikein miehenne kanssa vihaatte imurointia? Minä kun kasvoin aikuiseksi opin että on olemassa asioita joista ei tarvitse olla mitään mieltä, käsien pesu vessan jälkeen, imurointi, kaupassa käynti,...
tai sitten vasta päivällä. Ei ole edes koiraa. Vain likaisia lapsia. Mikä auttais?
Toki siivotaan säännöllisesti, mutta esimerkiksi heinä leviää kaninhäkistä helposti. Kun tyttö alkoi liikkumaan niin oli heinää ja papanaa koko ajan suussa, hengissä selvisi niin tyttö kuin puputkin ;)
Kaksi ekaa selvisi karvoista, eiköhän tämä kolmaskin. Imuroin vähintään jokatoinen päivä. Karvanlähdönaikaan joka päivä, samoin kurakeleillä. Itselläkin mukavampaa, kun karvapallot tai hiekka ei tartu jalkapohjiin.
alkaa imuroinnilla ja luuttuamisella? Hyvänen aika, onko tuo joku tauti joka tarttuu kun tulee lapsia? Meillä yritys päällä, toivottavasti en koskaan saa tuota tartuntaa...
niin se siivoaminen alkaa oikeasti kiinnostaa.
Meillä ei ole koiraa (eikä ikinä kyllä tulekaan) ja minusta on aika kauhea yhdistelmä tuo pienet lapset ja koirankarvat ja kaikki mahdollinen saaste. Joissain kyläpaikoissa ei ilmeisesti siivota koskaan, sillä lapsen vaatteista oikein roikkuu niitä karvapaakkuja heti kun se lattialle pääsee. Kai kaikkeen tottuu mutta silti minusta näyttää oudolta kun jostain pikkulapsen lelusta nypitään enimmät karvat pois ja annetaan sitten takaisin.
joten pölyt ja hiekat kyllä huomaa paremmin... ja on ihan pakko imuroida. lisäksi kohta taaperoikäinen alkaa sotkea keittiötäkin leivänmuruilla onneksi koira sentäs syö ruuoan jätteet ja murut lattialta :D puistokäyntien jälkeen vaatteiden mukana kulkeutuu kotiin hiekkaa ja pölyä...
Meilläkin kyllä näin karvanlähtöaikaan ulkoilutetaan imuria kerran päivässä. Tosin vain matot imuroidaan kerran päivässä. Aikaahan tuohon ei mee kuin 5 min ja imuri on aina omalla paikallaan keittiössä valmiina hommiin. Joka kolmas päivä pyyhkäisen kostealla ainakin keittiön ja eteisen.
Olen sitä mieltä että on helpompi kokoajan vähän siivota niin ei tarvitse sitten kerralla huhkia niin paljon. Eli 5 min siivoamista ja puolisen tuntia keittiö ja pyykkihommiin riittänee päivässä. Pysyy tasaisemmin tietty siisteystaso.
perheessämme asuu kaksi aikuista, kaksi lasta, kaksi kissaa ja koira.
ehkä halvempi kuin robotti. Tai sitten ei. Mutta ei siitä koirasta nyt noin helposti kannata luopua, se on hyväksi vauvalle karvoineen. Ehkäisee allergioita.
Luopumassa koirasta kun siitä lähtee karvaa!!! Imuroi hyvä ihminen, eikä muutamaan koirankarvan kuole.
Onko rakkaan koiransa tappaminen joku tauti kun vauva saa karvan suuhunsa? Toivottavasti se tarttuu huonommin kun kodin hygienia...
Että oikein miehenne kanssa vihaatte imurointia? Minä kun kasvoin aikuiseksi opin että on olemassa asioita joista ei tarvitse olla mitään mieltä, käsien pesu vessan jälkeen, imurointi, kaupassa käynti,...
MINÄ vihaan imurointia, ei mies. Kyllä meillä silti imuroidaan, aina kun siivotaan. Ei siinä mun mielestä oo mitään vikaa jos vihaa imurointia, kyllä mä useimmista kotitöistä tykkään. Imurointia vihaan sen äänen takia, oon meluherkkä ja mua alkaa kauheasti stressaamaan se.
En kyllä tunne ketään, joka imuroisi joka päivä, mutta huvinsa kullakin.
ota hyöty irti.
http://ouaii.fr/wp-content/uploads/2009/02/02.jpg
Oikeesti, koirankarvaa suussa-> koira pitää lopettaa (wtf!?)