Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kumman näistä miehistä valitsisitte?

Vierailija
28.07.2009 |

Mies A on menestyvä, hyvin toimeentuleva, kiireinen, järkevä, huomaavainen, tasainen. Pystyy tarjoamaan taloudellista turvaa, tykkää hemmotella viemällä ulos syömään, matkoille jne. On äärimmäisen luotettava ja uskollinen, rakastaa minua enemmän kuin mitään muuta ja haluaa tehdä minut onnelliseksi. On suhteellisen dominoiva. Seksiä on usein ja se on ok. Voi luottaa kuin kallioon. Rakastan häntä paljon, mutta en tiedä olenko rakastunut... ehkä?

Mies B tulee toimeen ok, mutta ei ole varaa hemmotteluun.. hemmottelee pienillä asioilla. On ailahtelevaisempi, hauska, seksikäs, saa sukat pyörimään jaloissa. Ajaa hulluksi sekä sängyssä että muutenkin... Rakastaa minua enemmän kuin ketään muuta. Seksiä on harvemmin mutta se on loistavaa. Uskollista mutta hieman flirttailevaa sorttia. Mustasukkainen, riitaa tulee usein. Luotan, mutta en aivan täysin... Olen erittäin ihastunut!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sulla on kaks miestä :) Ottaisin ton ekan.

Vierailija
2/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se menis samoin jos valitsis B:n, ni sit välil kaipais A:ta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä.

Vierailija
4/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs riidat? Kuinka pahoja?

Vierailija
5/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen niin A, jos taas olis kikkailun ja pelkän seurustelun aika niin B

Vierailija
6/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan miestä, jos asia on kerran jotenkin epäselvä.

Vierailija
7/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näin perheelisenä haikailen tuollaisen a tyypin perään. Ihan vaan tasaisuuden ja turvallisuuden vuoksi. Alkaa tuo turvallisuus näyttää tällä iällä seksikkäältä ominaisuudelta.

Vierailija
8/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

A kiireinen, dominoiva, seksi OK ja et ole varma oletko rakastunut

B ailahteleva, mustasukkainen, usein riitoja ja luottopula.

Nämä jutut, jos alkuvaiheessa jo mättää niin en kyllä pitkäaikaiseen suhteeseen saatika perheen perustamiseen lähtisi

Vierailija
9/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä riidoista b:n kanssa... ovat joskus pahojakin, mutta aina sovitaan. Sovinto tulee usein herra b:n puolelta, haluaa pitää minut.

Huh.. miksi pitää elämän olla näin vaiketa!! Rakastan kumpaakin tavallani, eri syistä... ja samoistakin. Mutta b:n olen tuntenut lyhyemmän aikaa (huomattavasti).. kestääkö intohimo??

Vierailija
10/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Ihanan naisen, joka tapailee vain minua?

B. Ihanan naisen, joka tapailee minua ja 2-3 varmisteludeittikumppania?

Vierailija
11/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös valitsin A:n (tosin taustalla oli pitkää "sähläilyä" B:n kanssa ja olin jo A:n tavatessani aika kyllästänyt B:n ailahtelevuuteen ja kaipasin sitä tasaista elämää, perheen perustamista yms).

Riippuu paljon elämäntilanteestasi ja siitä miten paljon sydämesi kaipaa herra B:tä. Ei kannata ottaa A:ta jos sitten kuitenkin sydän olisi enempi B:lle sykkinyt... Jos B todellakin saa sukat pyörimäään jalassa ja hän itsekin tahtoo juuri sinut niin kyllä antaisin hänelle mahdollisuuden.

Vierailija
12/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä riidoista b:n kanssa... ovat joskus pahojakin, mutta aina sovitaan. Sovinto tulee usein herra b:n puolelta, haluaa pitää minut. Huh.. miksi pitää elämän olla näin vaiketa!! Rakastan kumpaakin tavallani, eri syistä... ja samoistakin. Mutta b:n olen tuntenut lyhyemmän aikaa (huomattavasti).. kestääkö intohimo??

Vierailija
13/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asiaa pitää miettiä, niin sitten molemmat vain mäkeen ja odottamaan sitä oikeaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi