Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä voin tämän tunnustaa: mulla on alko-ongelma!

Vierailija
22.12.2008 |

Juon nykyään vähintäänkin 4 ilta per viikko ja aina noin 5-10 annosta per kerta.

Mies ei huomaa mitään (juo itsekin pe+la), käytän alkon kanssa ajoittain unilääkkeitä, töissä käyn, mutta krapulapäivinä työteho on selkeästi alhaisempi eli paskasti menee. Tai itse asiassa mulla ei edes ole enää krapulaa eikä myöskään humalaa. On vain pulloja.

Tiedän riskit ja hoitokanavat, mutta motivaatio puuttuu. Nytkin juon, kun mies on taas harrastuksissaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko siihen apua? Saat apua takuulla, kun vain lähdet hakemaan. Toivon tsemmppiä sinulle. Olen itsekin riippuvuussuhteessa, tosin en alkoholiin.

Kiinnostaa tietää myös mitä juot?

Vierailija
2/11 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää myös mitä juot?

terveyden takia mitään väliä ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sama muutama vuos sitten. sit vaan päätin et nyt riittää, nykyään otan tosi harvoin, muutaman kerran vuodessa. tsemppiä!

Vierailija
4/11 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juotko kirkkaita, viinaa, siideria, kaljaa....

Ymmärsin kyllä, että alkoholista oli kysymys. t. 2

Vierailija
5/11 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tajua yhtään, miten voisikaan kun ei kerran viihdy ns. kotonansa. Toivottavasti en päädy katuojaan.

Mutta jotenkin se vaan helpottaa.

Vierailija
6/11 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muutakaan tässä tekis, kun yksin illat istuskelee...

Vierailija
7/11 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on tultava loppu, ja tulee (hurskas lupaus näin illan toiseksi viimeisen glögin siivittämänä). Olkoon sitten vaikka uuden vuoden lupaus, uusi suuntaus, uusi elämä: viikolla ei mitään, eikä joka viikonloppu, eikä molempina päivinä, ja selvä kuukausi on.

Vierailija
8/11 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpittömästi ihmettelen, että miten te jaksatte!!! Mulla on veto pois seuraavana päivänä, jos olen ottanut illalla kaksi viinilasillista. Perheellisenä ei vaan jaksa sitä seuraavaa päivää

Vierailija
9/11 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

krapulaa sietää, siis sitä että oikeasti viheltäisi pelin poikki heti. Miehet puhuvat korjaussarjoista, naiset ehkä loiventavista. Yhtä kaikki: samaa harhaa.

Vierailija
10/11 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko messissä jos pannaan pyhien jälkeen AAAVM (=anonyynit alkoriippuvaiset av-mammat) -ketju pystyyn? ;)

Vierailija
11/11 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipittelen 2-4 sidukkaa joka ilta, tai yks ilta saattaa viikosta olla, että en juo.

Pari kertaa kuussa oon humalassa.