Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini ärsyttää taas!!!

Vierailija
28.07.2009 |

Varastanut perkele mun meikkejä. Lainata saa, mutta että ottaa ne vielä mukaansa. Joo, ja on sillä omiakin meikkejä, mutta mun meikkipussin sisältö pitää tasaisin välein ratsata ja viedä sieltä ilman lupia mitä haluaa.

Kohta mä rupeen varastamaan sen meikkejä, voin arvata mikä huuto ja älämölö siitä syntyis.

Ärsyttää...

Mistä mua rangaistaa kun oon tyttölapsenkin saanut joskus aikoinani? Mielummin ottaisin ton tilalle vaikka 7 veljestä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne teinitytöt ovat, luulevat saavansa tahtonsa läpi. Mutta jos olisin sun asemassa, antaisin kotiarestia ja viikkorahat pois, kaikki pois!!

Vierailija
2/4 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa kimpassa meikkinne edullisesti Amazonin nettikaupasta http://bit.ly/Paras-Nettikauppa

Teini rauhoittuu ja meikit pysyy pusseissaan. Kaikki on hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotus on mun kirjoitama, en muistanutkaan tälläistä. No, pahin murrosvaihe on ohi. Omat meikit pysyy nykyään mun omassa pussissa ja muutenkin asiat ihan ok!

ps. oli muuten ihan helvetillinen murkkuikä mun tytöllä, toi oli vielä pientä, mutta näköjään mua on tona päivänä asia ärsyttänyt niin paljon että oon täällä avautunut :)

Vierailija
4/4 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, että teillä on tilanne rauhoittunut ja saa molemman neidot kaunistautua rauhassa entisestään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi