Onko sinusta ok, että vanhemmat HUUTAVAT paljon uhmaikäiselle?
Kommentit (9)
Esim. lähestyvästä ajoneuvosta pitää kertoa kauniilla äänellä ja selkeästi perustella, miksi ajoradalta on syytä poistua alle sekunnissa jos mielii nähdä seuraavan syntymäpäivänsä.
eihän se ole hyväksyttävää enkä niin haluaisi tehdä mutta mutta... pystytkö itse olemaan aina viilipytty ja millaisia lapsia sinulla on???
mutta mulla ainakin joskus palaa hihat ihan totaalisesti. siis muillekin kuin uhmikselle. Mies naureskeleekin, että mulla on tasan 2 äänenvoimakkuutta, se normaalipuhe ja karjuminen, välillä ei yhtään mitään säätöjä.
Jos yhtään on taustalla jotain muuta ruttua sen päivän aikana, niin en jaksa kovin pitkään yrittää olla diplomaatti. Näin se vaan on, sanotaan sitä vaikka äidin keskenkasvuisuudeksi tai miksi hyvänsä..
huomaa että itse on vaipunut totaalisesti kolmevuotiaansa tasolle...
mutta huomaan silti huutavani useamman kerran päivässä. Onneksi pääsee kohta töihin!
Kyllä meillä uhmisten kanssa kalahtaa kemiat yhteen useaan otteeseen päivässä. Etenkin, jos ollaan neljän seinän sisällä. Välillä tulee morkkis:(
Minä,jos nätisti selitän ja käytän diplomatiaa,niin lapsi vaan riehaantuu enemmän tekemään vastoin ohjeitani ja useimmiten nauraa minulle päin naamaa.Mies taas,kun karjaisee kerran,niin lapsi aivan kuin herää ja parahtaa loukkaantuneeseen itkuun,ei toivottu käytös loppuu siihen.Aina ei selittelemällä voita:)
itse silti teen sitä. tai no, enemmänkin korotan ääntäni. en sitä joka kerta kyllä huutamiseksi sanoisi.