Lue keskustelun säännöt.
onko kaupan kotikaljaesanssista valmistettavassa
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
annatahn varmaan sitäkin. Kotikaljassa sitä on kohtalaisen vähän ja sitä juodaan myös vähän. Sanoovat kiljuksi samaa ainetta, mistä saa sitten jo kännin/pöhnän.
käymällähän sekin valmistetaan.