Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naama kiiltää aina vaikka mitä tekisi.. mistä apu tähän??

Vierailija
27.07.2009 |

Käytän lorealin päivävoidetta minkä pitäisi vähentää kiiltoa - mielestäni päinvastoin! Lumenen mineraalimeikkipuuteri käytössä. samoin puhdistustuotteen on rasvaisen ihon.. silti naama on aina nahkean tuntuinen ja kiiltää :(

Ja ikää 33v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä painelet naamaa aina kun kiiltää.

Tai sätkäpaperit. Nekin imee rasvaa hyvin.

Ja yöksi ei rasvaa naamaan. Pesu ja kasvovedellä painelet pumpulilla naamaa, älä hankaa.

Aamulla pesu miedolla saippualla ja vähän kosteusvoidetta. Odotat kunnes voide imeytynyt ja sitten meikit.

Sitten korjaat kiiltoa niillä puuteri/sätkälapuilla päivän mittaan.

Vierailija
2/6 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä pistää aamulla vähemmän kosteusvoidetta, siinä mahtaa olla ainakin osa syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiiltonaamana huomasin sen, että mitä enemmän rasvaa yritin nassusta poistaa, sitä enemmän naama tuotti rasvaa tilalle.

Eli käytännössä ensinnäkin pesuaineen ei tarvitse olla mikään erityisesti rasvaiselle tarkoitettu, vaan hellävarainen vaahtopesu on ihan ok. Kasvovesi on oikeastaan... no miten sen sanoisi, yritä hankkia taas alkoholiton hellävarainen.

Kiiltoa poistavat päivävoiteet eivät ainakaan minulla tehonneet, vaan taas ihan tavallinen kevyt, mutta kosteuttava toimi.

Huomasin sen, että meikin käyttö lisää ihon "rasvan"eritystä, joten siinäkin suosin mahdollisimman kevyttä linjaa. Mineraalimeikkipuuteri kuivattaa => naamasta puskee omaa rasvaa tilalle lisää.

Itselläni toimiva setti on ollut ihan apteekin ACO -sarja (vaaleanpunainen pure&clean -tarkoitettu varmaan teineille), edulliset puhdistusvaahto, kasvovesi ja voide. Ihoni on ihan kohtalainen ilman meikkiäkin, joten arkena en käytä kuin ripsaria - ja ihan hyvältä ja terveeltä iho näyttää, vaikka jossain vaiheessa vähän alkaa kiiltelemäänin. Jos taas on tarve tuputella välillä ihohuokosia umpeen, laitan hyvin kevyesti Joe Blaskon "kakkua" (sikakallista) ja aivan aavistuksenomaisesti irtopuuteria (Taisi olla Kanebo).

Nämä oli minun reseptini ja kokemukseni - aikojen kanssa olen noihin tököttikokeiluihin tuhlannut melkoiset määrät rahaa ja nyt olen tosi onnellinen näistä jo useamman vuoden toimineista tuotteista.

N34

Vierailija
4/6 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etenkin rasvaisen ihon hoitoöljy pisara ja hyvin imeytetty ennen meikkiä. Yöksi ei mitään, pesu aamuin illoin.

Vierailija
5/6 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pure mineral meikkivoidepuuteri

Toimii koko päivän, ei tarvii lisäillä.

Vierailija
6/6 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa MACin prep&prime ihonalustuspuuteria. Toimi minulla hyvin! Alle kevyt päivävoide, sitten tämä pohjalle ja meikkivoide päälle, kiinnittäjäksi hieman irtopuuteria. Toinen vinkki: älä laita meikkivoidetta liian paksusti, itselläni ainakin liian paksu kerros kääntyy itseään vastaan, paakkuuntuu ja kiiltää aivan varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi