Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko läheisiä sisarustenne kanssa?

Vierailija
27.07.2009 |

Vai onko välit viileät tai tulehtuneet? Jos näin, niin mikä syynä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden kanssa on läheiset välit. Kovin usein emme näe, muutaman kerran vuodessa, mutta puhelimitse ja sähköpostilla ollaan yhteydessä jatkuvasti.

Siskoni on yksi parhaista ystävistäni. Veljeni oli joitakin vuosia vähän etäisempi, mutta onneksi sai erottua ex-vaimostaan ja on nykyään taas ollut oma itsensä, ja myös yhteydenpito on palannut ennalleen.

Vierailija
2/5 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sisko, joka on käytännössä paras ystäväni. Soittelemme päivittäin ihan vaan kuulumisia, pitkän välimatkan vuoksi näemme vähän harvemmin nykyisin.

En osaa kuvitella asiaa joka rikkoisi välimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy ja olemme paljon tekemisissä. Näemme viikotain ja yhteyttä pidämme oikeastaan päivittäin. Joskus jos menee useampi päivä ettei ole oltu yhteyksissä niin tuntuu että on mennyt ikuisuus!

Vierailija
4/5 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli on mua aika monta vuotta vanhempi. Lapsena oltiin aina niin eri ikäisiä, ettei meillä koskaan ollut yhteisiä leikkejä, kavereita tai muitakaan kuvioita. Veli muutti pois kotoa, kun minä tulin teini-ikään.

Vasta kun olen itse kasvanut aikuiseksi on koetettu opetella tuntemaan paremmin. Johtuu varmaankin osin siitä, että olen yhden veljenlapsen kummi, ja ollaan kummilapsen (ja muittenkin lasten) varjolla pidetty enemmän yhteyttä ja vierailtu jne. Ei me mitään ystävyksiä olla edelleenkään, mutta ihan hienosti jo sujuu juttu ja välillä nykyään soitellaankin ihan muuten vaan.

Vierailija
5/5 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 siskoista on mulle tosi läheisiä, ollaan ystäviä ja tavataan niin usein kuin välimatka antaa myöten, soitellaan usein ja matkustellaan yhdessä. Vanhin sisko on hyvin erilainen luonteeltaan, tullaan kyllä toimeen, mutta moni asia hänessä ärsyttää pidemmän päälle. Vanhin veljeni oli jo aikuinen kun synnyin, tutustuin häneen oikeastaan vasta aikuisena, nyt meillä on ihan kivat välit, soitellaan usein ja jutellaan vaikka mistä. keskimmäisen veljen kanssa välit on hyvin leppoiset. Nuorimman veljen kanssa olitiin nuorna kuin paita ja peppu, nyt välimme on viilentyneet ( asunut pitkään ulkomailla ja sen ulkkis vaimo ei juuri pidä siitä, että veljellä on kontakteja Suomeen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi