Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisin että syntymätön lapseni ei peri isänsä ulkonäöstä MITÄÄN.

Vierailija
27.07.2009 |

Huh, sainpas sanottua jonnekin. Ajatus ahdistaa minua usein :( Pinnallista, tiedän. Yksi suorasanainen ystäväni kerran heitti että toivottavasti lapsi tulee minuun eikä isäänsä, ja sen jälkeen asia on vaivannut minua enkä voi luonnollisestikaan mieheni kanssa tästä keskustella :(

Isä on sanalla sanoen ruma, monet piirteet (esim. nenä) on silmiinpistäviä! Tämä on kylmä totuus eikä tarkoita ettenkö rakastaisi häntä, mutta nyt raskauden aikana olen alkanut murehtia josko nämä piirteet päätyvät lapsemmekin rasitteeksi.

Itse olen entinen malli. Äitini on kuvankaunis, isä erittäin komea ja siskoni ovat myös kaikki kauniita. Toivon että lapsi saa ulkonäkönsä meiltä eikä isänsä suvulta, koska heillä ei koko suvussa ole ketään hyvännäköistä.

Nyt se on sanottu, lynkatkaa minut!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas huomaa että ollaan av:llä...

Miettikö joku ihan oikeesti minkä näkösiä lapsia jonkun miehen kanssa voisi saada?!

Kyllä ne kuulkaa piirteet tulee niin monien sukupolvien kautta että lapsi voi näyttä ihan kummin-kaiman-mummolta!

Ehkä niin pinnallisten ihmisten ei kannattaisi hankkia lapsia ettei näitä sitten "hyljeksi" kun on niin isänsä näköisiä...

Vierailija
22/23 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän turhan voimakkaita, jos asia oikein ahdistaa, mutta varmasti menee ohi, kunhan lapsi on syntynyt.

Tekopyhää ja hurskastelua tuollainen, että tuollaista ei saisi muka ajatella ja että ajatuksista voisi päätellä jotain ap:n suhteesta mieheensä.

Jokaisella meistä on taatusti ajatuksia liittyen lasten perimiin ominaisuuksiin, vaikka eivät välttämättä ulkonäköön liittyisikään. Itse olisin halunnut, että lapseni muistuttaisivat enemmän luonteeltaan isäänsä kuin minua (mulla on harvinaisen kiva mies ja itse olen hankala luonne ;-) mutta toisin taisi käydä... ;-)

Ei nämä toiveet kerro mitään puolisoiden suhteesta tai tunteista lapsia kohtaan tulevaisuudessa. Eikä myöskään ap:n älynlahjoista. Sen sijaan osa ap:n saamista vastauksista kyllä puhuu omaa kieltään kirjoittajistaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen ruma. Oikeasti. Raskausaikana juteltiin miehen kanssa siitä, mitä piirteitä ei toivottais lapsellemme, ihan siksi että elämä ois helpompaa eikä tarvi jokaisen vastaantulevan idiootin kanssa alkaa säätämään.

Kuinkas sit kävikään. Lapsi peri molempien ulkonäöstä ne huonoimmat puolet! Olen oikeasti pahoillani hänen puolestaan.Jo nyt ihmiset kiinnittää lapsen ulkonäköön huomiota tavalla josta en pidä.

Joten ap, sun ajatukset on realistisia ja rehellisesti ne kerroit. Toivon minäkin, et sun lapsesta tulee hyvännäköinen. Nimittäin nämäkin, jotka täällä sua morkkaa, on kuitenkin sen verran inhimillisiä, että kyllä tarttuu kanssaihmisten ulkonäköön satavarmasti, jos se on poikkeava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän