Naiselle suuseksiä
Miten se pitäisi tehdä?
Itse aloitan suukottamalla reisiä, hitaasti siirtyen kohti vaginaa.
Ensimmäinen hipaisu kielellä tuntuu antavan suurimman vaikutuksn.
Mutta mitä sen jälkeen pitäisi tehdä.
Vastata työntöihin kielellä yhä kovemmmalla tahdilla?
Kommentit (11)
Jos kehtaat nuolla naisesi klitorista, niin kehtaat varmaan myös kysyä häneltä itseltään, miten sinun pitäisi toimia.
kun nuolet klitorista niin työnnä pari sormea sisään rystyset sänkyyn päin (jos selällään) ja tee sormilla sellasta "tuu tänne" liikettä....Ihan riittää kun työnnät keskisormen toiseen niveleen asti...muuten menee liian syvälle.toinen mistä vaimo hullaantuu on et kasta syljellä samat sormet ja työnnät ne 2:seen niin että just muljahtaa sisään sormien päät ja pidän vaan paikallaan samalla nuollen.Josko näistä olis jotain hyötyä....meillä tykätään niin miks ei teilläkin....kokeile ainakin...
Jos kehtaat nuolla naisesi klitorista, niin kehtaat varmaan myös kysyä häneltä itseltään, miten sinun pitäisi toimia.
Moni mies sanoo suoraan, että ällöä hommaa. Siihen verrattuna ei ole paha että kysyy mitä nainen haluaa. Moni mies kun suostuu suuseksissä vain vastaanottajaksi, varsinkin sen jälkeen kun naiselle tulee ikää 30+.
Mä tykkään siitä kun miehestä näkee että se nauttii siitä kun nuolee. Jos on vähänkin sellainen olo että se ei tykkää sitä tehdä niin homma latistuu ennen kuin on alkanutkaan eikä siitä nauti ollenkaan.
Useammalta olen suuseksiä saanut ja hyvää sellaista. Tosin vain yksi on älynnyt ns. imeä sitä klitorista ja samalla sormettaa... Vie tähtiin, kokeilkaapa miehet :)
Mutta toki me naiset ollaan erilaisia, minä pidän rajummista otteista ja vain kiusaudun sellaisista "hellistä hipaisuista"...
i] Moni mies sanoo suoraan, että ällöä hommaa. Siihen verrattuna ei ole paha että kysyy mitä nainen haluaa. Moni mies kun suostuu suuseksissä vain vastaanottajaksi, varsinkin sen jälkeen kun naiselle tulee ikää 30+.
[/quote]
Siis mitä?Sehän on parasta mitä naiselle voi tehdä!Antaa pitkään suuseksiä ja maistaa naisen kiihoittuminen....miten joku voi sanoa että ällöä?Mikään ei ole parempaa ku upottaa suunsa naisen puhtaaseen ja karvattomaan alapäähän!
täälläkin on monasti ällöstelty sitä kun mies jatkuvasti kyselee. tv-ohjelma g-pistekkin onnistui saman ohjelman aikana olemaan sitä mieltä, että ei pidä kysellä jatkuvasti turhia MUTTA pitää osata puhua.... jaa. ole tässä nyt sitten....
Hienoja vastauksia paitsi se yksi provo.
Kehtaamisesta ei ole kyse. Kysymyksiin ei aina saa vastausta - kun ollaan ihan lähekkäin ei kysymyksiä edes kaivata.
Lainattu vastauksista paras.
Oikeaa tapaa ei ole. Pitää vain hellästi yrittää kielellä tunnustella mistä toinen tykkää. Ja sehän on kivaa, kun luulee löytäneensä mistä toinen pitää.
Kivointa on ollut silloin kun toinen vaatii lopulta tulemaan sisään.
Puhtain on tietenkin kiihottavin, mutta muutaman nuolaisun jälkeen se on aina puhdas.
Lainatulla tarkoitun tuota viestiä #6...
täälläkin on monasti ällöstelty sitä kun mies jatkuvasti kyselee. tv-ohjelma g-pistekkin onnistui saman ohjelman aikana olemaan sitä mieltä, että ei pidä kysellä jatkuvasti turhia MUTTA pitää osata puhua.... jaa. ole tässä nyt sitten....
ei kai sitä joka kerta uudestaan tarvitse kysyä? Riittää että joskus kysyy, olisiko jotain toiveita tms. Tämä kun yhdistetään vuosia kestävään reaktioiden tarkkailuun, niin pikku hiljaa ujompikin oppii.
Hienoja vastauksia paitsi se yksi provo.
siis mikä on provo, mitä vastausta tarkoitat?
meissä on se ero, miehissä ja naisissa, että minun kohdallani kovat otteet satuttavat. Eli hellästi ja pyöritellen, ei mitään kielipanoa. Rauhassa, hellästi ja kiusoittelevasti, niin johan onnistuu.