Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ristiäislahjaksi?

Vierailija
26.07.2009 |

Hirveitä rahallisia panostuksia ei ole laittaa. Olen kummi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kerro, onko lapsi tyttö vai poika.

Vierailija
2/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tili lapselle jonne talletet joka synttäri ja joululahjaksi esim.20e,lapsi saa tilin itselleen kun täyttää 18,mukava summa kertynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tili lapselle jonne talletet joka synttäri ja joululahjaksi esim.20e,lapsi saa tilin itselleen kun täyttää 18,mukava summa kertynyt

Vierailija
4/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia tinaisia kummilahjoja myydään kultasepänliikkeissä edullisesti (säästöpossuja, valokuvakehyksiä jne).

Voithan myös antaa kauniisti tehdyn "lupaus"-lahjan eli lupauksia viedä lasta jonnekin tai muuten viettää aikaa tämän kanssa....;)

Vierailija
5/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on tyttö. Mulla on periaatteessa kyllä varaa, mutta kummilapsia on jo monta,joten en pysty kaikkia lahjomaan kovin kalliisti.

Vierailija
6/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omillekin lapsille toivoin sellaista, koska nyt kun "vertailen" vanhemman lapsen kehitystä pikkuveikkaan, niin ei niitä muista ellei ne ole jossakin "ylhäällä". Tai sitten lahjakortti valokuva liikkeeseen, jossa voivat teettää vauvan ristiäis kuvasta vaikka taulun.

Vierailija
7/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on tyttö. Mulla on periaatteessa kyllä varaa, mutta kummilapsia on jo monta,joten en pysty kaikkia lahjomaan kovin kalliisti.

Mutta onko 30-40e ristiäislahjasta liikaa? Tuossa edellä tuli nuo tinakehykset ym. mainittua. Kummitytölle ihana lahja on myös Kalevala Korun Euran sydän riipus hopeisena, muistaakseni 39e. Mun kummityttö pitää sitä edelleen, on nyt 7vee.

T: 2

Vierailija
8/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. 50 e alkaa olla mielestäni jo melkeinpä liikaa. Ihan niin paljon en viitsisi laittaa.

Mitä kaikkea tuolla 30-40 e saa?

ap

Vierailija
9/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä semmoinen koru mieluumin..

Vierailija
10/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilleni on ollut kummikehys johon tulee nimi, syntymäaika, -pituus ja -paino. aivan ihana ikuinen muisto.

Vierailija
11/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakaan en lapselleni tollasta krääsää taho, muista äidin maku kun shoppailet! vaatteet kivoja jos osaat vanhempien makuun sopivia ostaa, riippuu hinnasta niin vaikka kantoliina, pienet kengät tai muuta söpöä isompaa ikää ajatellen, ainakin jos jompikumpi vanhemmista olisi hyvä ystävä kysyisin ihan suoraan mitä lapsi tarvitsisi, tyyliin sitterin, vaunulaukun... virkkaa/kudo itse joku tosi söpö nallehaalari/tumput ja sukat yms., tulee ainakin halvaksi ja osataan arvostaa! tai vaikka virkkaa ompele suloinen torkkupeitto vaunuihin sopivin värein

Vierailija
12/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilleni on ollut kummikehys johon tulee nimi, syntymäaika, -pituus ja -paino. aivan ihana ikuinen muisto.

ihan karseita. Jos vähänkin tykkää sisustaa, ei noi sovi yhtään. Omat pidetään piilossa, ei ne ole yhtään nättejä (jos niitä hopeisia tarkoitat).

Vierailija
13/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa he tykkäävät "rumasta krääsästä" ???

Vierailija
14/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos korun ostat katsoppa vanhempia onko niillä kultaisia vai hopeisia koruja...(ristiäisissä vauva on niin pieni että vanhempien maulla on väliä koska vahemmathan ne on ne jotka ilahtuu lahjoista tai päättää kuinka paljon ne on käytössä) älä osta leluja, niitä on ihan liikaa kumminkin, paitsi jos äiti vinkkaa että haluisi vauvallensa erityisesti jotain..

Vierailija
15/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyn, vanhemmat kertovat toiveensa, johon ei välttämättä ole niin varaa (tai halua laittaa niin paljon siihen rahaa). Ei ne sitterit ja muutkaan varmasti halvimmasta päästä toivelistaa ole. Ja esim. hopeinen valokuvakehys maksaa jo ainakin 50-70 e.

ap

Vierailija
16/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

netti-kultasepänliike.

15

Vierailija
17/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka hyvin/mitä kautta tunnet vanhemmat, itse seuraisin arkea ja miettisin mitä voitaisiin kaivata...

Vierailija
18/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat vaihtelee liikkeittäin.

Oma lapsi sai kummeilta sormuksen ja toiselta valokuvakansion ja vaatteen+pehmolelun.

ite oli kiva ku kummit antoivat korun jonka muistaa.

Vierailija
19/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olin aika ällistynyt lauantaina kun meillä oli oman lapseni ristiäiset etteivät mieheni vanhemmat antaneet lahjaksi mitään...En niin kova lahjojen perään ole että puhtaasti siitä pahoittaisin mieltäni ettei tullut lisää krääsää mutta muuten toi oli minusta jotenkin ihan loukkaavaa etteivät muistaneet lasta millääntavoin..Mielipiteitä kenelläkään tähän, voinko itsekkin mennä esim. mieheni siskon lapsen ristiäisiin(syksyllä)ihan ilman mitään lahjaa?

Vierailija
20/22 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olin aika ällistynyt lauantaina kun meillä oli oman lapseni ristiäiset etteivät mieheni vanhemmat antaneet lahjaksi mitään...Mielipiteitä kenelläkään tähän, voinko itsekkin mennä esim. mieheni siskon lapsen ristiäisiin(syksyllä)ihan ilman mitään lahjaa?

Meillä on 3 lasta ja MUN vanhemmat ei ole antaneet kellekään lapsista mitään kastelahjaa. Kahdelle ekalle äiti osti sellaiset äiti-lapsi-kimput sairaalaan, ajatteli varmaan sen riittävän, kolmatta ei tullut edes katsomaan enää eikä tullut myöhemminkään kukkakimppua ei mitään.. Olin pöyristynyt kertakaikkiaan. Kyllä luulis isovanhempien jotenkin muistavan.

Ja tuohon, että voitko mennä itse ristiäisiin ilman lahjaa..? No, miltä se tuntuu, kun ei joku muista? Tökeröä on mennä tyhjin käsin, vaikka pakkoa ei ole mitään viedä tietenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän