Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Paise välilihan alueella - kasvain?

Vierailija
26.07.2009 |

Luulin ensin, että mulla on joku tulehdus, kun alapää oli aranoloinen. Nyt välilihan alueelle on tullu hillitön paise, joka haittaa jo istumista. Onko kellään kokemusta vastaavasta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihonalainen finni tai sitten sisäänpäin kasvanut karva. ajeletko alapäätäsi?

Vierailija
2/6 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kuvasit - paise. Paikan noloudesta huolimatta suosittelisin käymään lääkärissä.

Yhdellä kaverillani tuli nivusiin paise, joka tulehtui ja aiheutti bakteeritulehduksen ja verenmyrkytyksen. Paranihan se tietysti lääkkeillä, mutta tarvitsi siis hoitoa. Hänellä se tulehdus oli aika nopea ja raju.

Itselläni on ollut joskus kainalossa märkäpaiseita, jotka tosin sain itse tyhjennettyä kokonaan (yöks) ja desinfioitua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minulla paise oli peräaukon suulla, juuri ja juuri sisäpuolella. Viikko sairaalassa, 8 h välein kahta antibioottia suoneen. Sillä se parantui.

Vierailija
4/6 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koklata pystytkö sitä tyhjentämään, onko se edes sellainen. Monet paiseet tarvitsevat periaatteessa juuri tyhjennyksen, desinfioinnin, puhtaana ja kuivana pitämisen.

Vierailija
5/6 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä finniksi jumalattoman kokoinen, siis arvioisin peukalonpään kokoiseksi ja se on ollu siellä jo kohta viikon. Mitä mä survon sinne? Jotain rasvaa?

Vierailija
6/6 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy yrittää saada sitä lekuriaikaa mahd. pian.

ap