Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itken täällä silmät päästäni..mies polttariporukassa mukana

Vierailija
26.07.2009 |

eikä tullut kotiin muiden mukana, Kaverit sanovat että poliisi vei. kusi kuulema kadulle! viekö poliisi siitä syystä putkaan????

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poliisit vie jonku kusemisen takia putkaa, niin mulla on täys oikeus soittaa sillon hätänumeroon. Yhtä kaikki resurssien tuhlausta.

Ei tosiaankaan ole oikeutta soittaa 112:een moisen syyn takia. Kasva Aikuiseksi!

Vierailija
22/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai näin ainakin uskoin. Myöhemmin sain tietää, että oli ollut vähän toisenlaisessa kolossa yöpymässä.

En halua mitään epävarmuutta viljellä, mutta kannattaahan tuo selvittää, onko todella putkareissusta kyse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin tavallinen tallaaja voi tulla hakatuksi kadulla. Se perheenisäkin.

Onko se yleistä, ei ole. Mutta sitä sattuu, ihan tavallisille ihmisille.

Sinä jonka mielestä sitä tavallisille ihmisille tapahdu, lue lehtiä. Esim. paikkakuntasi aamulehteä....

Vierailija
24/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin tavallinen tallaaja voi tulla hakatuksi kadulla. Se perheenisäkin.

Onko se yleistä, ei ole. Mutta sitä sattuu, ihan tavallisille ihmisille.

Sinä jonka mielestä sitä tavallisille ihmisille tapahdu, lue lehtiä. Esim. paikkakuntasi aamulehteä....

Mutta että sitten myöhemmin se sama isä taas juo itsensä siihen kuntoon, että joutuu julkikuseskelun takia putkaan? Mun tuttavapiirissäni ei tapahdu näin samalle henkilölle. Mutta tuttavapiirini onkin niitä tavallisia ihmisiä, tai pitääkö sanoa, tavallista fiksumpia.

Vierailija
25/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin olen pari kertaa tehnyt.

Vierailija
26/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on ollutkin panemassa jotain toista,kiihottavampaa ja parempaa naista... kireää pillua.... nammmmm....

treenaa itsesi kuntoon,ap,niin miehesi ei tarvitse harrastaa seksiä toisten naisten kanssa.

Vierailija
27/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette sit muta paikkaa keksiny soittaa ku 112? joo no se numero ei oo tarkotettu teille kuse´ksivan ukon etsintää varten, varsinkaan kun kaverit sanoo että se on putkassa. ensin käyt/soitat tietysti poliisilaitoksella etsimässä ja jätät 112 linjan vapaaksi niille joille on oikea hätä

Vierailija
28/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ap niin hiljaa.

Vierailija
29/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiskohan sopineet niin että on "putkassa" vaikka on huorissa tms.

Polttareissa sattuu ja taphtuu.

Vierailija
30/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja edellinen on just niitä naisia jotka ovat miehilleen äitejä ei puolisoita. Aikuinen mies on vastuussa itsestään ja tekemisistään, mutta näiden tarvitsee huolehtia miehestä kuin lapsesta. Tarkastetaan ja vahditaan missä mies kulkee, itkeä tihutetaan jos ei heti ilmoita itsestään, kuvitellaan olevan vastuussa miehen tekemisistä kuin äiti teinipojasta. Joo, huolestunut saa olla, mutta soitella nyt hätänumeroon itkemään miehen perään on ihan älytöntä. Ihan tavallisesta perheenisästä ei tarvitse olla huolissaan että ottaa turpaansa kaupungilla. Tämäkin haiskahtaa tapaukselta että pitkin hampain on annettu miehelle lupa (niin kuin aikuinen sitä tarvitsisi)mennä polttareihin ja sitten puhelin kuumana pidetään remmiä tiukalla.

..juuri sitä mitä tässä maailmassa tarvitaan. Ja juuri puoliso on se joka välittää. Se ei tarkoita äitinä ja kasvattajana olemista, vaan aitoa huolta ihmisen hyvinvoinnista. Se ei tarkoita vastuunottoa, niinkuin kirjoittaja mainitsee. Minusta on mukavaa että minusta välitetään, en koe sitä "holhouksena". En myöskään ymmärrä miten ap ja "edellinen" pitävät remmiä tiukalla. Silloinhan se vasta tiukalla onkin jos tekemisistään joutuu sitten myöhemmin kotona "keskustella"..

T: Kirjoituksen "edellinen"

Vierailija
31/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa polttariporukka piti yhtä,ja juurikin sanoi,että yksi mies "joutui putkaan",kun tosiasiassa oli pokannut naisen baarista,ja lähtivät naisen kotiin panemaan.

naapurin mies:(

asia selvisi vasta aikojen päästä vaimolle,kun joku lipsautti.

Vierailija
32/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 10 muuta soittelee hätäkeskukseen ja kyselee putkassa olevien miestensä perään ja samaan aikaan joku yrittää soittaa sinne, kun on löytänyt sun miehen kadulta, hakattuna henkihieveriin ja SE joutuu jonottamaan ja sun miehen apu viivästyy... se ei olis sulle ongelma??

eihän se haittaa, onhan niillä täys oikreus soittaa hätänumeroon, vaik jonkun apu viivästyy.

Jos poliisit vie jonku kusemisen takia putkaa, niin mulla on täys oikeus soittaa sillon hätänumeroon. Yhtä kaikki resurssien tuhlausta.

Vierailija
33/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni, kuulusteltavat paljon myöhemmin (siis jos on tehnyt oikein rikoksenkin, esim hyökännyt poliisin kimppuun kun on huomautettu tai sakotettu kuseskelusta).

vieraan naisen luonta tullaan milloin tullaan....

Vierailija
34/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli putkassa. Tekoansa en puolustele; oli erittäin typerästi tehty. No, oppi varmaan olemaan kusematta julkisilla paikoilla. Pääsi pois vasta 10:ltä, kun mukanaan oli polttarisankarin ajokortti (luulivat että oli ryöstänyt tämän, mutta tarina selvisi kun kävin "juttelemassa").

Olin oikeasti huolissani, en siis itse soittanut 112:een vaan siskoni, joka näki että olen siis todella huolissani.

Ja sit vielä. On kunnollinen mies, käy baarissa max kaksi kertaa vuodessa. Nyt oli huono tuuri. Samoin silloin kun joutu hakatuksi...

Mutta onneks selvis onnellisesti:). Kiitos niille muutamille harvoille kannustavista viesteistä:). Muille sanon vaan että hankkikaa elämä :O!

Vierailija
35/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä sieltä pääsee 9-10 aikoihin viimeistään pois.

Vierailija
36/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haitko putkasta vai tuliko itse kotiin? Tarkoitan, että näitkö omin silmin, että todella oli siellä missä kaverit väittivät?

nim. itsekin joskus valehdellut, että ollut putkassa

Vierailija
37/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poliisit vie jonku kusemisen takia putkaa, niin mulla on täys oikeus soittaa sillon hätänumeroon. Yhtä kaikki resurssien tuhlausta. Ei tosiaankaan ole oikeutta soittaa 112:een moisen syyn takia. Kasva Aikuiseksi!

Ja sitten itketään, kun ei pääse 112:een, kun on TOSI hätä. Paljon teillä on ikää ja omistatteko aivot? t. poliisi

Vierailija
38/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan omin silmin että sieltä käveli, epäilijöille tiedoksi.

ap

niin ja tuosta kommentista, että nai jotain parempaa: MINUA parempaa ja kaunimpaa vaimoa ei olekaan!:)

Vierailija
39/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee siitä vielä poliisilta kotiin kirjallinen "vahvistus". Ihan samoin kuin jos tekee rikosilmoituksen jostain asiasta, tulee siitäkin kotiin ilmoitus että tällaista ja tällaista on kirjattu.

Tiedän myös pari isukkia, jotka ovat kertoneet olleensa putkassa kun ovat olleet ihan muilla teillä. Toinen kärähti vaimolleen kun vaimo kävi poliisilta asiaa kyselemässä ja toinen mies otti poliisiin yhteyttä ja poliisisetä oli niin "kiltti" että kirjoitti feikin todistuksen "putkayöstä" jotta avio-onni säilyisi.

Vierailija
40/41 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan omin silmin että sieltä käveli, epäilijöille tiedoksi.

ap

niin ja tuosta kommentista, että nai jotain parempaa: MINUA parempaa ja kaunimpaa vaimoa ei olekaan!:)

awwww

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän