Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinulla jo talvivaatteet lapsillesi ensi talveksi?

Vierailija
25.07.2009 |

Onko palsta täys hamstereita?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niille, jotka meinaavat lokakuussa mennä ostoksille. Mitähän silloin on jäljellä? Topat kun ovat jo tulleet / juuri tulossa liikkeisiin.

Kyllä minä viime vuonna sain lokakuussa haluamani TähtiJonathan-haalarin koossa 92 cm.

Miten niitä kivoja riittäisi teille ale-hamstraajille tammikuulle, jos ne olisi jo lokakuussa loppu ;)

Vierailija
2/36 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska isomman tytön jalankasvua on niin vaikea ennustaa. Muiden osalta ostin kevättalvella sellaiset joissa kasvunvaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit, meiltä puuttuu kuopukselta talvikumpparit. Pitääkin ruveta niitä avoimin silmin katselemaan, kun olen aika ronkeli niiden suhteen, niin pitää ostaa kun näkee.

Vierailija
4/36 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kehdannu ostaa aleista kun ei mul oo hajuakaan minkä kokoset pitäis ostaa...

Vierailija
5/36 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yksi takki+housut yhdistelmä on viime talvelta, toinen vielä ostetaan.

Vierailija
6/36 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai alesta ostin keväällä ns.kauppatakin ja -housut eli siistimmän toppatakin ja vyötärömalliset toppahousut...

...Muuten ostan vasta lähempänä talvea, varmaan lokakuussa

7/36 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu että kampetta löytyy 5:ksi seuraavaksikin talveksi...

Oon melko hamsu.

Vierailija
8/36 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmille on aina isompien vanhoja, ja nyt näytää siltä, että vanhimmalle menevät ensi talvena vielä edellistalven vetimet.

Vierailija
9/36 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v:llä uusi puku, 8v:llä menee viime kevättalvella alesta ostettu, 5v.llä uusi ja vauvalla uusi. Kaikki alesta.

Vierailija
10/36 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alesta (50-60 %) ostin kahdelle laadukkaat haalarit, yhdelle menee veljen vanhat hyväkuntoiset ja esikoiselle menee viimevuotiset tuonne joulualeihin saakka.

Vierailija
11/36 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu edelliset ja lisäksi alesta ostettuja. Voi olla että jotain pitää ostaa vielä lähempänä, varmaan ainakin kenkiä.

Vierailija
12/36 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on välikausi ja talvivaatteet molemmille lapsukaisille valmiina. Alesta ostettu.

Vierailija
13/36 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietty, eivät jaksa Kauko-Idässä sairaina ommella.

Vierailija
14/36 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin just perjantaina. Pienimmälle menee "kierrätyspuvut".

Vierailija
15/36 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa tiedä. Ostanut en ole mitään, mutta pienemmälle kyllä löytyy isoveljen vanhoista vaatteista kelpo tamineita. Isompia vaatteitakin on saatu vaikka millä mitalla, joten en usko että kylmä tulee. Jos tarvetta tulee, niin käyn kirpparilla tai ompelen itse. Uutena en osta missään nimessä.

Vierailija
16/36 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aavistustakaan mahtuuko edellisvuotiset ja hamstrattuina ei todellakaan ole. Haloo, nyt on KESÄ!!! Alan miettiä asiaa tuossa 3 kk päästä!

Vierailija
17/36 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatteles, kaikki ei kurvaa ruokaostoksille Ferrarillaan vaan KÄVELEE sinne kauppaan ;)

Vierailija
18/36 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aavistustakaan mahtuuko edellisvuotiset ja hamstrattuina ei todellakaan ole. Haloo, nyt on KESÄ!!! Alan miettiä asiaa tuossa 3 kk päästä!

Kyllä on ihan järkevää tätä asiaa vähän etukäteen miettiä, neljän lapsen kanssa jos alkaa lokakuun lopussa ihmetellä, että ostaisko kaikile upouudet reimatecit, niin johan saa rahapussia kaivella.

Kyllä minä ainakin olen oppinut arvioimaan suunnilleen, minkä kokoisia lapseni ovat seuraavana talvena, ja ostanut laadukkaat vaatteet kevään 50-60 % alennuksista.

Ja tosiaan meillä säästetään pieneksi jääneet hyväkuntoiset vaatteet pienemmille sisaruksille, ja käyttäjiä yleensä löytyykin kun on 2 tyttöä ja 2 poikaa.

Vierailija
19/36 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidestä lapsesta vaatteet on luultavasti kolmelle tai neljälle, riippuu miten ovat kasvaneet. Kahdelle isoimmalle ei toivottavasti tarvitse ostaa juurikaan, kasvu hieman hidastunut. Kuopukselle ostin kevättalvella jo ensi talveksikin, ja hänen vaatteillaan vaatettaisi varmaan pari muutamin lasta...

Kouluun menijällä ei ole vaatetta, alesta katselin mutta kaikki siedettävät olivat siinä koossa loppu kun aleprosentti oli 40. Karmeaa en osta edes tosi halvalla. Toiseksi nuorimmalla on jotakin (viime talvinen saattaisi mennä, ja yksi peritty löytyy), saattaa olla että tarvitsee hyvän 2-osaisen noiden haalarien lisäksi.

Vierailija
20/36 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan lokakuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi