mikä minua vaivaa?!?
En ymmärrä mikä minua vaivaa. Olen kihloissa varmastikkin maailma kilteimmän miehen kanssa. Hän tekisi ihan mitä vain puolestani. Hemmottelee yms. Mutta ongelmani on se, että en päästä miestä lähelleni. Saatiin vauva 6kk sitten ja sen jälkeen on seksiä ollut n 4 kertaa. Aina kun hän yrittää lähestyä torjun hänet. En tiedä miksi. Eikö suhteessamme ole enää minkäänlaista himoa.? Mielestäni rakastan häntä. Suunnitellaan häitä ja talon ostoa yhdessä. Ei minua se pelota ei hirvitä.
En vain ymmärrä mikä minussa on vialla :(
Kommentit (19)
on samankaltainen tilanne,vauvamme on nyt 4kk ja tämä tunne tuli minulle jo ennen lapsemme syntymään.
aluksi kaikki johtui vaan pahasta olosta ja väsymyksestä. Siitä se sitten on vaan jatkunut. :( minua harmittaa tämä suunnattomasti.
ap
harmittaa minuakin,ja joka päivä mietin mikä voisi olla ratkaisu.Seksiä meillä ei ole ollut synnytyksen jälkeen ollenkaan,enkä edes kaipaa sitä...outoa. koitan lohduttautua sillä että hormoonit saavat keskittymään täysillä lapseen eikä muu kiinnosta mutta eipä tuollakaan verukkeella voi vuosikausia itseään lohduttaa.
harmittaa minuakin,ja joka päivä mietin mikä voisi olla ratkaisu.Seksiä meillä ei ole ollut synnytyksen jälkeen ollenkaan,enkä edes kaipaa sitä...outoa. koitan lohduttautua sillä että hormoonit saavat keskittymään täysillä lapseen eikä muu kiinnosta mutta eipä tuollakaan verukkeella voi vuosikausia itseään lohduttaa.
mieheni kysyy koko ajan minulta, että miten voit, onko jotain murheita jne. en vain osaa pukea tätä tunnetta sanoiksi. En voi sanoa tyyliin , että ällötät minua. Vaikka ei hän ällötä. vaikea tilanne.
Seurustelumme alussa sekisä oli jopa kolme kertaa päivässä. ja himoa riitti ouolin ja toisin jatkuvasti. Nyt en tiedä miksi ei kiinnosta seksi. :(
haluaisin vanhat tunteet takaisin.
ap
seksiä oli seurustelun alussa useita kertoja päivässä ja oli muutenkin intohimoista. Nyt tilanne on aivan toinen enkä myöskään osaa puhua asiasta miehelleni vaan odottelen vain ihmettä tapahtuvaksi että tilanne paranee itsestään..pelkään kuitenkin ettei niin tapahdu.olisipa olemassa joku lääke joka saisi himot hyrräämään hullun lailla :D
tarvii varmaan kehittää semmonen pilleri :D
Mitä tämmöisessä tilanteessa pitäisi tehdä? Eikö kellään ole kokemusta tämmöisestä?!
ap
seksiä oli seurustelun alussa useita kertoja päivässä ja oli muutenkin intohimoista. Nyt tilanne on aivan toinen enkä myöskään osaa puhua asiasta miehelleni vaan odottelen vain ihmettä tapahtuvaksi että tilanne paranee itsestään..pelkään kuitenkin ettei niin tapahdu.olisipa olemassa joku lääke joka saisi himot hyrräämään hullun lailla :D
Mun ei oo tehny mieli.
Sitten kerran aloin ihan ajattelemaan asiaa, että seksihän on hei kivaa! Tietoisesti mietin, että kuinka mukavaa on rakastella. Sieltä se halu alkoi taas nousta, tosin ei sitä seksiä meilläkään ole niinkuin alkuaikoina.
Mulla katosi halut ekan lapsen odotuksen loppuvaiheessa ja ajattelin/mme, että ihan normaalia ja annetaan synnytyksen jälkeen aikaa ja kyllä ne halut palaa ajan kanssa. No esikko täytti just kaksi vuotta ja tilanne sama : ( Ollaan me jokusen kerran seksiä harrastettu kun saatiin tuo kakkosvauva alulle, mutta nyt olen luvannut, sekä miehelle että itselleni, että asialle on jotain tehtävä, kun ei tämä itsestään tunnu miksikään muuttuvan. Mies ei mua ällötä ja seksikin on ihan mukavaa kun siihen jaksaa ryhtyä, mutta en millään vaan viitsisi. Jos pitäisi lasten nukkumaan mentyä valita omat touhut vai seksi niin kyllä ne omat jutut vie voiton. Pikkuhiljaa vaan olen ruvennut välttelemään halailua yms. kun pelkään koko ajan, että mies tahtookin seksiä : ( Ja meillä kans oli tosi intohimoista ja kiihkeää ennen lapsia. Vinkkejä kehiin millä sen kipinän herättäisi uudestaan! Mun pitäisi nyt skarpata kun mies tulee parin viikon työmatkalta. Alkaa vaan jo ahdistaa tuo kotiinpaluu : (
Meillä on 4 pientä lasta (viides tulossa). Aina synnytyksen jälkeen olen hyvin tiiviissä suhteessa vauvaan ja vauva kulkee aina mukanani melkein 1 vuotiaaksi saakka.
Sinä aikana en ole erityisen kiinnostunut seksistä. Miehellä on kuitenkin omat tarpeensa ja minä olen hänen vaimonsa, joten en ole kieltäytynyt. Seksi on useimmin pikaisia panoja peiton alla lasten nukkuessa, joskus vähän enemmänkin. Vähitellen alkaa omat halut palautua ja silloin alkaa itsekkin nauttia, jopa enemmän ja eri tavalla kuin ennen lasten syntymää. Nyt tilaisuuksia on vähemmän, mutta aina silloin tällöin onnistuu se 3 kertaa päivässä ;)
kaipaisin itse niitä vinkkejä, että miten vaan antaa sille miehelle, vaikka ite ei tee mieli? Vaikka tiedän, että ihan ok on sitten kun hommaan ryhtyy, en vaan saa ittestäni irti. Ja nyt olen tosiaan päättänyt skarpata kun mies parka on ollut lähes ilman reilut kaksi vuotta ja on jaksanut olla niin kärsivällinen eikä ole mua painostanut. Toki kun ollaan juteltu on myöntänyt, että kyllä se häiritsee kun aina tulee torjutuksi : (
Olinkohan nro8
Kyllä se seksi on ihan kivaa kun sitä on, mutta en vaan saa itseäni motivoitua siihen. Enää ei edes tee mieli nini useasti kuin ennen.
ja hyvä kuulla ettei tää tunne ole "ei rakkautta". Välillä myös tuntuu vaikealta sanoa tuota miehelleni. o.O
ap.
kaipaisin itse niitä vinkkejä, että miten vaan antaa sille miehelle, vaikka ite ei tee mieli? Vaikka tiedän, että ihan ok on sitten kun hommaan ryhtyy, en vaan saa ittestäni irti. Ja nyt olen tosiaan päättänyt skarpata kun mies parka on ollut lähes ilman reilut kaksi vuotta ja on jaksanut olla niin kärsivällinen eikä ole mua painostanut. Toki kun ollaan juteltu on myöntänyt, että kyllä se häiritsee kun aina tulee torjutuksi : ( Olinkohan nro8
Vaikea sanoa miten vain antaa. Itse ajattelen, että ei seksin tarvi aina olla suurta seksiä ja nautintoa. Vaan ihan vaan läheisyyttä ja toiselle hyvän olon tuottamista =tarpeiden tyydyttämistä. Parempi sekin kai kun ei mitään? Kokemuksesta tiedän, että tilanne muuttuu ja aikanaan alkaa nauttimaan itsekkin.
Mitä jos aloittaisit tekemällä aloitteen miehen kotiuduttua vasta illalla siellä peiton alla ja annat miehen olla ohjaksissa. Kyllä se siitä sujuu, kun on ennenkin sujunut. Ei isoja odotuksia, niitä voi odotella sitten joskus vuosien päästä kun ei ole enää ihan pieniä lapsia...
kyseessä olla muuttuneet käsitykset itsestänne naisina? Kun äitiys on täyttänyt päivänne, ette miellä enää itseänne "naisiksi". Josko aloittaisitte menemällä kampaajalle, ostamaan uusia vaatteita, päivittämään alusvaatteet? Jotain piristystä ja muistutusta siitä, että olette edelleen Naisia ja miehenne haluaa teitä.
upea korsetti tyyliin "moulin rouge", ei mitään teiniseksijuttuja, iso sievä tuubi liukuvoidetta läträttäväksi, kokovartalosokerointi, vartalonkuorinta ja pehmentävät voiteet. voiteiden huolellinen levittäminen ja alusvaatteiden sovittaminen auttoivat mua tutustumaan mukavasti omaan kehooni uudelleen synnytysten jälkeen.
tärkeintä oli, että sanoin miehelleni, että kaunistelen itsekseni, mutta luulen, etten ole vielä valmis seksiin. mies kunnioitti toivettani ja oli ihana viettää iltaa siten että haikaileva katse seurasi jokaista askeltani. lopulta päädyimme vuoteelle juomaan viiniä ja suukottelimme jo vähän, annoin hänen hipaista kättäni kuin varkain, kiusoittelin kaula-aukolla. siitähän se sitten lähti...
Kasvohoidossa käyty. Jalkahoidossa käyty. Vaatteita on tullut ostettua. jopa naisellisempia mitä olen tottunut käyttämään.
ap
kyseessä olla muuttuneet käsitykset itsestänne naisina? Kun äitiys on täyttänyt päivänne, ette miellä enää itseänne "naisiksi". Josko aloittaisitte menemällä kampaajalle, ostamaan uusia vaatteita, päivittämään alusvaatteet? Jotain piristystä ja muistutusta siitä, että olette edelleen Naisia ja miehenne haluaa teitä.
Ei täälläkään pitäisi tuosta naisellisuuspuolesta olla kiinni. Ja juurikin noin olenkin toiminut, että en odota mitään suuria ja ihan vaan läheisyyden ja muun nimissä ollaan seksiä harrastettu. Se kynnys vaan siihen ryhtyä on jotenkin niin suuri, kun olisi niin paljon muutakin puuhaa. Ja meillä on sekin vähän ongelmallista kun mies lähes aina tulee nukkumaan reilusti mun jälkeen, mutta kai se on vaan otettava itteään niskast kiinni ja useammin "ruvettava hommiin". Kun (kuten aiemminkin sanoin) kivaahan se on sitten kun itsensä saa touhuilemaan. Josko ne varsinaiset halutkin sitten joskus taas palaa.
Voi kumpa minullakin halut katoaisivat -olen varma, että se pelastaisi parisuhteeni. Mies ei meillä kovin usein halua ja itse olen hyppinyt seinille asian takia. Nyt raskausaikana saan öisin unissani lähes joka yö (viime yönä kaksi kertaa!) -tämä on ihan uutta minulle. Pärjään jo aika hyvin ilman oikeaa seksiä...
vauvamme on kohta 4kk, eikä kertaakaan olla oltu sillai...
mies tääl hyppii seinil...
on samankaltainen tilanne,vauvamme on nyt 4kk ja tämä tunne tuli minulle jo ennen lapsemme syntymään.