Olisitteko raivoissanne?
Olen ollut tänään koko päivän töissä, mieheni taas on dokannut iltapäivästä lähtien. Jätti lapsemme kavereillemme yökylään, mikä sinänsä on ok, mutta meidän pitäisi huomenaamulla lähteä klo 9 maissa ajamaan häihin yli 300 kilometrin päähän eikä hraa vielä näy. Oli jo klo 17 ihan naamat ja puoli kahdeksalta kun viimeksi puhuin, lupasi saman tien tulla kotiin. Ja klo on siis yli 23 nyt. Olen päättänyt lähteä lapsen kanssa kahdestaan niihin häihin, mutta käsi ylös, kuinka moni muu olisi tässä tilanteessa raivosta soikeana?
Kommentit (7)
Onko ne jonkun sun sukulaisen tai kaverin häät?
Mutta kyllä se sitten 20 vuoden jälkeen lopetti juomisen.
tässä on, että ei se ole juoppo. Lähelläkään sitä, joten tämä on käsittämätöntä käytöstä ja erittäin huono tilannearviointi.
Ja juuri noiden juttujen takia häippäsinkin. Uusi mieheni ei ikinä tekis mulle tuota.
Eli joo, raivostuisin.
niin on kauheet muistot exästä joka teki noin useammankin kerran, kaiken huippu oli kun olimme lähdössä pitkälle matkalle ja lentokentälle piti lähteä aamuyöstä, miehen piti sinä iltana tietty lähteä kavereiden kanssa ryyppäämään, ja lupasi tulla ajoissa että ehtii vielä pakata omat tavaransa. Tuli sitten tuntia ennen kuin piti lähteä lentokentälle ja niin ympärikännissä että sammui vessaan oksennuksensa keskelle. Ehdittiin ihme kyllä lennolle mutta arvatkaa vaan oliko kiva matka, 23h matkustusta viinalta haisevan krapulaisen miehen kanssa. Syystäkin siis on ex nyt, eikä tuo edes ollut kauheinta mitä teki. En enää ikinä huolisi tuollaista miestä!!
Olisin raivona.