Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halusitko miehesi mukaan neuvolakäynneille raskausaikana?

Vierailija
24.07.2009 |

Mä en erityisemmin oleta miehen olevan käynneillä mukana, olenko erikoinen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli mukana pari kertaa, kun sattui työvuorot menemään niin, että pääsi mukaan. Ultrissa ja synnytystapa-arviossa oli myös mukana.

Mä oon kyllä sitä mieltä, että mies ei varmaan paljon saa irti ihan perus neuvolakäynnistä, jossa katotaan pissat, hempat ja muut. Mun mies oli noilla parilla kerralla mukana ihan vaan siksi, että halusi kuulla sydänäänet :) Ja musta oli ihan kivakin käydä neuvolassa ilman miestä, niin sai rauhassa jutella "naisten kesken" (ei sillä, että siellä olisi jotain sellaista juteltu, mitä en ois voinu mieheni kuullen sanoa).

Vierailija
2/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen neuvolassa muita seurannut niin suurimmalla osalla ei ole miestä mukana. Meidän neuvolassa ei ole edes ultraa niin että sen takia miehet tulis. Maahanmuuttajataustaisilla naisilla näyttää useammin olevan mies mukana kuin suomalaisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä joutunut jättämään 2 kertaa väliin töiden takia.

Eipähän tarvitse yksin kärsiä tylsiä käyntejä.

Vierailija
4/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan miestä mukana neuvolakäynneillä, miksi olisi?? Ultrissa mukana ja lasten kanssa käy esim. jos minä en pääse tai miehelle sopii paremmin.

Vierailija
5/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäistä odottaessani se oli yhdessä ultrassa mukana. En mä pyytänyt, mutta se halusi itse jostain syystä tulla mukaan. Ei se ollut myöskään yhdessäkään synnytyksessä, koska en halunnut, eikä sekään halunnut änkeä mukaan.

Vierailija
6/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyllä tulisikaan. Ultriin kyllä, mutta ei neuvolaan.

Vierailija
7/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on ollut mukana osalla käynneistä; on kokenut itse tärkeäksi olla mukana, kun on vain töiden puolesta pystynyt järkkäämään. Uskon myös, että saanut käynneistä irtikin, on nimittäin saanut "osallistua" esim. etsiä & kuunnella itse sydänääniä, tunnustellut kätilön kanssa miten päin vauva on jne.. Molemmissa ultrissa kanssa ollut mukana. Musta on ollut ihan kiva jakaa noitakin hetkiä.

Vierailija
8/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle on itsestäänselvyys olla mukana raskaudessa kaikin tavoin. Tiedän sen olevan harvinaista, mutta itsestäni se tuntuu kivalta. Sillä on onneksi sellainen työ, että saadaan sovittua kaikki neuvolat ja ultrat kummallekin sopivaan aikaan. Se on aina jo pari päivää ennen neuvolaa ihan tohkeissaan et kohta päästään kuuntelemaan meidän vauvaa! Sit se töissä kertaa kaiken työkavereilleen, jotka kyllä pääsääntöisesti on naisia :)

Vierailija
9/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 siis kyseessä ja eka lapsi tulossa. Tilanne vois toki olla jo käytännön syistä toinen, jos olis ennestään lapsia.