Kuka hoitaa lapset, jos itsellä ja miehellä on yhtä aikaa sikainfluenssa?
Kommentit (11)
Hätätilanteessa lykättäisiin lapset levittämään tautia isovanhempiin :( Äitini lupautui, surullista se tietty olisi, saisi mummokin taudin luultavasti.
Meillä se etu, että mieheni on syntynyt 70-luvun alussa joten ei ole riskiryhmää, itse taas 80-luvulla ja lievää astmaa, kuten toisella lapsistammekin.
Meidän perhe oli viime joulukuussa influenssassa, kaikki yhtä aikaa. Minä pumppasin itseeni niin paljon kuumelääkettä, että pysyin pari tuntia tolpillani että pääsin kauppaan ja apteekkiin. Ja koiran kanssa lenkille.
Tällainen flunssa täytyy hoitaa leväten. Yleensä nämä huhkijat kuukahtaa flunssan jälkitauteihin.
Tällainen flunssa täytyy hoitaa leväten. Yleensä nämä huhkijat kuukahtaa flunssan jälkitauteihin.
kun oltiin miehen kanssa yhtäaikaa "tavallisessa" influenssassa ja tosi kipeinä. Tosin lapset olivat kieltämättä melko heitteillä viikon verran. Mies joutui lopulta sairaalahoitoon ja minä jäin pyörittämään kaaoksessa olevaa huushollia.
On sitä ihmiset sairastaneet ennen sika-influenssaakin.....
Hätätilanteessa lykättäisiin lapset levittämään tautia isovanhempiin :( Äitini lupautui, surullista se tietty olisi, saisi mummokin taudin luultavasti. Meillä se etu, että mieheni on syntynyt 70-luvun alussa joten ei ole riskiryhmää, itse taas 80-luvulla ja lievää astmaa, kuten toisella lapsistammekin.
kyselee 70-luvun alussa syntynyt
kuuluvat riskiryhmään koska heillä ei ole riittävää vastustuskykyä.
Mutta minkä ikäinen tahansa niin saattaa sairastua. Riskiryhmässä ovat mm. raskaana olevat, syöpäsairaat ja keuhkosairauksista kärsivät sekä myös iäkkäät joilla puolustukyky muuten heikentynyt..
että yli 30-vuotiaat ovat saattaneet sairastaa samantyyppisen influenssan. On siis hieman vastustuskykyä.
jostain luin että alle 30 vuotiaat kuuluvat riskiryhmään koska heillä ei ole riittävää vastustuskykyä.
oli 50-luvulla. 30-vuotiaat ovat sitä siis tuskin sairastaneet. li 50-vuotiailla saattaa olla suojaus, JOS ovat sairastaneet tuolloin.
ei se välttämättä tarkoita mitään 40 asteen kuumetta. ja ihan itse me muutkin lapsemme hoidetaan.
t. äiti joka on hoitanut 2 oksennustautista lasta yksin ollessaan itse oksennustaudissa.