Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole sitten lapselle hoitajaa jos ensi yönä synnytys alkaa

Vierailija
24.07.2009 |

Ja siinäpä lyhyesti asia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tarjouduin vastikään yhdelle kaverilleni että tuo lapsen meille synnytyksen ajaksi

Vierailija
2/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isukki sentään ilmoitti että on menossa tänään viihteelle. Ei tarvitse sitten turhaan sille soitella että ottaisiko esikoisensa jos mun pitää lähteä synnyttämään meidän toista lasta. Otan lapsen mukaan tai sinnittelen huomiseen että isukki on taas lapsenhoitokunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli monena yönä mut oisin vaan ottanut mukaan jos olis sellaisena yönä syntynyt. kyllä hän voi odottaa jossain hoitajien kanssa jos nyt ei ihan vauva ole vielä itsekin.

Vierailija
4/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnin voi kotona odottaa jos synnytys alkaa.

Vierailija
5/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai lapsilla isä on vai lisäännytkö suvuttomasti?

Vierailija
6/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko yhdessä vai erillään? Millainen idiootti miehesi oikeen on? On se perkele tollo jos ryyppyreissu on tärkeempi kun omat lapset!

Vierailija
7/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä että jos lähtö tulee, niin sen pitää olla tavoitettavissa. Ei asuta yhdessä enkä isälle halua nyt lasta laittaa, kun siellä on remontti kesken. Aikoi se käyttää meitä (lastaan) uimassa ennenkuin lähtee sinne viihteelle.

Vierailija
8/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk ja ajattelin että menkööt nyt viihteelle. Toivon vaan että tajuaa vastata puhelimeen ja on edes jonkinlaisessa lapsenhoitokunnossa jos mulle tulee lähtö yöllä.

Vierailija
9/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki missään kaatokunnossa ollut, sanoin sille että tolpillaan pitää pysyä kun raskaus on jo näin pitkällä.

Vierailija
10/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ukolle suoraan että hänen otettava esikoinen hoitoonsa! Jos ei muuten ota niin juksaat vaikka vähän että synnytys on lähellä tms...

Vierailija
11/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies sitten järjestää lapselle hoitopaikan soittelemalla. =) Jollekulle kaverille, kenties?

Vierailija
12/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ukko ehtii kyllä selvitä ennenkuin ne sieltä tulee. Eikä ukko viitsi niille soittaa, kun ne sitten haukkuvat miehen kun lähtee ryyppäämään tässä vaiheessa, vaikka se olis sille kyllä ihan oikein.

Vierailija
13/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lapsia voi tuoda mukaan sairaalaan! Ei edes lyhyeksi aikaa. Ei siellä ole mitään lastenvahtipalveluita! Käskivät viemään lapset vaikka naapuriin siksi ajaksi, että isä pääsee työmatkalta kotiin.

Vierailija
14/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarit ajaa lastensyntymien ohi!

NOT!

Vierailija
15/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä synyväkin lapsi molemmat tuon saman isän?

Vierailija
16/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutko sun omasta isästä vai lasten isästä(ex-ukosta)?

Vierailija
17/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

i]baarit ajaa lastensyntymien ohi! NOT!

[/quote]

Vierailija
18/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

i]baarit ajaa lastensyntymien ohi! NOT!

Vierailija
19/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lapsia voi tuoda mukaan sairaalaan! Ei edes lyhyeksi aikaa. Ei siellä ole mitään lastenvahtipalveluita! Käskivät viemään lapset vaikka naapuriin siksi ajaksi, että isä pääsee työmatkalta kotiin.

Minulle sanottiin, että voin ottaa lapset mukaan, jos mieheni ei ole kotona kun synnytys alkaa. Menevät sitten lastenosastolle leikkimään. Mä olen nopea synnyttäjä, eikä mulla olisi mitään mahdollisuutta lapsia minnekään toimittaa. Onneksi naapuri lupautui tulla hoitamaan jos tarvis. Ei naapuria tarvittu, synnytin kolmannen kotona (ei suunniteltua) miehen avustamana. Lastenhoitaja ehti paikalle heti ambulanssien jälkeen.

Vierailija
20/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän lasten isä voi missään bilettämässä olla silloin kun lapsi voi syntyä hetkenä minä hyvänsä.

Mies pysyi viimeisen kuukauden ajan illat kotona tai hyvin lähellä kotia jotta pystyi ottamaan esikoisen hoitoonsa kun mun synnytykseni aika tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme