Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli sitten lääkäri ihan sievästi muotoillut kun lähes kilahdin sille.

Vierailija
24.07.2009 |

Kävin tiistaina lekurissa ja olin jo henkisesti valmistautunut siihen että pääsen synnytyksen käynnistykseen. No, paskat tohtori ei suostunut ja seuraava tilaisuus viikon päästä. Tein sitten tohtorille selväksi että lapseni ei selviä synnytyksestä hengissä ja itse synnytys tulee olemaan katastrofi kaikkien kannalta (en kiroillut enkä huutanut). Tänään tuli sanelu kotiin ja siinä oli asia muotoiltu näin " vointi alkaa olla tukala ja odottaja varsin painokkaasti toivoo synnytyksen käynnistystä". No, ei pahasti sanottu ollenkaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiintymistä helpottanut pätkääkään se että lasta vaivasi ensimmäiset 1v ja 7kk mystiset oksentelut, joille ei tuntunut löytyvän syytä. Milloin epäiltiin aivokasvainta ja migreeniä ja milloin syynä oli äidin syöttämät lääkkeet yms. Syy löytyi taistelujen jälkeen ja oli kyllä ihan rakenteellinen vika suolistossa, mutta helpommalla olis päässyt lapsi, äiti ja lääkärit jos olisivat kerralla tutkineet kunnolla.

Vierailija
22/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä harvakseltaan, ja aina täällä yksi ja sama omaan napaansa tuijottaja kiukuttelee ja vaatii huomiota. Paitsi että toi ei ole tervettä aikuisen ihmisen käytöstä, sen on todella rasittavaa.

Koeta nyt ap tajuta, että elämä ei mene sun pillin mukaan, ei mene kenelläkään muullakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedä lasta yksityiselle lääkärille. Mutta nyt lähden kauppaan ja lapsen kanssa jäätelöautolle, moro. Ei ole pakko lukea aloituksia jos ahdistaa. Olen nopea kirjoittaja ja kone aina auki, eli niitä riittää. Harmi etten ehdi saamaan kannettavaa mukaani synnärille kun toimitusaika on 2-3vk.

Vierailija
24/24 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän kannata odottaa, että 37 raskausviikkoa on täynnä ja sitten ajatella mahdollista käynnistystä .... painoarvio voi heittää ja eikös tilannetta luvattu ensi viikolla taas harkita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi