Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, fantasioitko koskaan vieraasta miehestä?

Vierailija
23.07.2009 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on tosin aika kiusallista kohdata märkien unien kohde mikäli hän on tuttava, vaikkei hän fantasioista mitään tietäisikään.

täytyy sanoa että tässä kymmenen yhteisen vuoden aikana ei kyllä nyt tule mieleen että olisin koskaan ikinä milloinkaan fantasioinut omasta miehestäni...kait sitä saa tarpeeksi luonnossakin niin ei tarvitse enään fantasioida, mene ja tiedä.

en silti koe mitään tarvetta toteuttaa fantasioitani näiden miesten kanssa. korkeintaan vastaavaa toimintaa oman miehen kanssa.

Vierailija
2/5 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä puolet fantasioista on omasta miehestä ja puolet vieraasta (tai sitten molemmista yhtä aikaa...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kesän aikana niin että ihan häiritsee peruselämistä kun en jaksaisi keskityä kuuntelemaan miestäni kun fantasioin toisesta. Miehen jatkuvat torjunnat ovat johtaneet siihen, etten enää edes jaksa haluta häntä. Ja kun raskaus aiheuttaa jatkuvan panetuksen, ajatukset ovat karanneet toiseen henkilöön. On huono omatunto asiasta, mutta mielestäni mieheni on myös kohtuuton kun ei anna hellyyttä tai seksiä edes minun tyydyttämisekseni.

Vierailija
4/5 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurata miten esim. duunikaveri tai muuten tuttu (jos unen kohde) reagoi kun sanoo suoraan että meillä oli viimeyönä kivaa. otetaanko ensyönä uusiks. olen pari kertaa näin tehnyt ja melkoisen mukavia ja kiimaisia katseita saanut osakseni. eli ei kannata jättää kertomatta.

Vierailija
5/5 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole fantasioita omasta miehestä, vaikka meillä ihan hyvin meneekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme