Voisitteko vaan kaikki mammat antaa lapsillenne neutraaleja nimiä, ettei av-mamma järkyty??? JOOKO!
Kommentit (24)
niistä, jotka täällä sallitaan! Niitä kun ei montaa ole...
Käykö tyttöjen nimistä Anna ja pojista Jouko?
Pekkakin ehkä pojalle, mutta toisaalta on kyllä aika kulunut. Siksi Timo voisi olla kuitenkin se parempi vaihtoehto pojalle.
No mun puolesta kaikki av-mammat saa järkyttyä ja kuolla sydäriin. Päästään niistä nössöistä. Anna listoistanne huolimatta nimet joista MINÄ pidän. piste.
Annan listoistanne huolimatta lapsilleni nimet jotka haluan. AV-mammat kuolkoot sydäriin järkytyksestä.
t. annan ja Joukon ehdottanut
Minusta nämä nimien inhoajat ovat jotain aivan omaa luokkaansa...
ahdistuksen, jonka kääntäisivät päivitteleväksi pilkaksi.
Anonyyminä tosin...
T: Veetin tyytyväinen äiti (lällälää!) =P
ja muutkin erikoisemmin lapsensa nimenneet äidit!!!...ja isät!
ja muutkin erikoisemmin lapsensa nimenneet äidit!!!...ja isät!
vain hyvin yleisesti vihattu. =D
Se Veetin mutsi
vanhemmat saavat päättää lapsensa nimen. Minun tyttöni ovat Jaqualine (lausutaan Zäkkeliin), Chayenne (lausutaan Tsäieen) ja Chantal (lausutaan Santaal). Odotan poikaa ja hänen nimeksi ollaan mietitty Pascal (lausutaan Paskaal) tai Gordon (lausutaan Tsordon) tai sitten Justin (lausutaan Tsastin). Ei olla ihan varmoja vielä.
Mutta jokaisella on oma makunsa, ei kaikkien tarvi olla Emmoja ja Annoja ;)
että Veetin äiti ja MUUT erilailla (kuin Veetin äiti) nimenneet vanhemmat.
: )
Veeti on hyvä nimi vaikka sitten turkasen yleinen.
Ne nekin nimet ovat hyviä, joista ei oikein aluksi otakaan niin selkeästi selvää.
jostain nimistä! Mä annan ainaskin seuraavalle pojalle nimeksi Luukas Kai Valtteri! :-D
t. M33
Annasta tulee mieleen (pimpan) antaminen ja Joukohan on J-nimi. Olen oppinut että kaikki J-nimet ovat kiellettyjä av:lla.
T. Yksi jonka tytön nimi on ällönlälly ja pojan nimi J-nimi
vaikkapa Yrjö ja Impi.
Tai Anna ja Otto
En tiennytkään, että Gordon on myös ranskankielinen nimi. Ja että Jaqualine - Jaqueline lienee liian tavis? Miksei Chantalia lausuta Tsäntaal jos Chayenne on Tsäieen?
vanhemmat saavat päättää lapsensa nimen. Minun tyttöni ovat Jaqualine (lausutaan Zäkkeliin), Chayenne (lausutaan Tsäieen) ja Chantal (lausutaan Santaal). Odotan poikaa ja hänen nimeksi ollaan mietitty Pascal (lausutaan Paskaal) tai Gordon (lausutaan Tsordon) tai sitten Justin (lausutaan Tsastin). Ei olla ihan varmoja vielä.
Mutta jokaisella on oma makunsa, ei kaikkien tarvi olla Emmoja ja Annoja ;)
Ässä on nyt tuorein kieltonimi.