Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen huono kesto, ov

Vierailija
22.07.2009 |

Meillä on mieheni kanssa mielestäni vakava seksi ongelma. Mies saa liian pian, tarkoitan että pahimmillaan seksi on kestänyt pari minuuttia, kaks työntöö ja sielä on..

Eilen otin asian puheeksi kun asia vaivaa minua, en muista koska olisin itse saanut seksiä harrastaessamme orgasmin. itsekseni saan sen kyllä helpolla. Panettaa välillä paljonkin, mutta aina seksin jälkeen tilanne kääntyy ja ajattelen jos en koskaan tule saamaan niin miksi yrittää. Seksielämämme kärsii tästä, sillä se aiheuttaa minulle haluttomuutta harrastaa seksiä mieheni kanssa..

Miehet, kertokaa miten saan mieheni seksikunnon kohdilleen? haluan puolentunnin seksisessioita ja ORGASMIN!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantionpohjalihaksia treenaamaan vaan ja muitakin kikkoja löytyy. Katsopa hakusanoilla 'miehen liian nopea laukeaminen', sillä esim. pitäisi löytyä paljon tietoa ja vinkkejä.

Vierailija
2/9 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kokemuksia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
4/9 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos max.2-3päivän taukoja on niin kestää ihan tarpeeksi. runkkaamisen määrää en ole tiedustellut, olettaisin että sitäkin harrastaa.

jos on nalli herkäs, mies yleensä vetäytyy pois välillä ja tyydyttää minua sormilla/kielellä/vibralla ja taas jatketaan hetki ja voi taas vetäytyä poiskin. saan melkein aina vähintään pari kertaa ennenkö mieheltä tulee. poikkeuksena tosi pitkän tauon jälkeinen seksi.

on oikeastaan melko imartelevaa että tunnun niin hyvälle että tulee herkästi.

toisaalta ap.n tilanne varmaan rupeaisi pitemmän päälle vituttaan.

seksuaaliterapeutithan ovat tämän alan asiantuntijoita....

Vierailija
5/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohon vaivaan.

Vierailija
6/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tää ongelma aikaisemminkin joskus teininä ja se meni hieman niin kuin itsellään ohi... Nyt tuo sama perkeleen ongelma on riivannut minua viime vuodet. Pahinta on, etten kykene toiseen aktiin heti perään, vaan halut lähtee ekasta orgasmista vaikka sessio olis kestänyt just sen 1-5 minuuttia.

Minä kyllä yritän tehdä parhaani tyydyttääkseni tyttöni. Hommaan hänelle ensin orgasmin suuseksillä ja sormileikillä, mutta oikeastaan ongelmaksi on muodostunut minun haluttomuus. Seksi ei innosta, koska tunnen etten pysty tyydyttämään kumppaniani niin kuin haluaisin. Haluaisin itsekin naida pitkään ja monta kertaa peräkkäin ja siitä tulee tosi huono fiilis kun ei pysty siihen... Lopulta olen alkanut varmaan alitajuisesti välttelemään seksiä.

Olemme puhuneet asiasta kumppanini kanssa ja todenneet, että tämä asia pitää korjata tavalla tai toisella.

Olen kuullut että kunnolliset penisrenkaat saattaisi auttaa ja laukeamisharjoitukset eli hyvissä ajoin ennen kuin laukeaa niin pidetään riittävä tauko että voi taas jatkaa tulematta. Myös magnesiumin syömisellä voi kuullemma viivyttää laukeamista. Kissa on meillä nostettu pöydälle niin hiljattain, etten ole vielä ehtinyt testata eri konsteja. Hieman karsastan lääkäriin menoa asian tiimoilta vaikka joka paikassa niin neuvotaankin... Kokeilen ensin muita poppakonsteja, mutta jos ei auta niin olen valmis menemään lääkäriinkin.

Alla olevassa linkissä on melko hyvin kerätty tietoa asiasta. Positiivistä on että ilmeisesti tämä ongelma on usein korjattavissa.

http://www.kontrolli.info/

Voin laittaa vinkkejä, kun löydämme ratkaisun. Teethän samoin? :-)

Vierailija
7/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

SINÄ !

Vierailija
8/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineeseen ja mieliala tabuja.

Tulee Viagaramainen tila - ja jaksaaa jyystää ja jyystää.

Vierailija
9/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- rukkua 2-3 kertaa sinä päivänä kun aiotte rakastella

- kestävä (paksumpi) kumi päälle

- paljon liukastetta

- hidas tahti

- nainen EI käytä lainkaan lantionpohjanlihaksistoa

- tauko ennen huippua, kun on tehnyt tarpeeksi monta taukoa, jaksaa vaikka loppuyön (selittäisipä joku äitiyslomalla oleva lääkäri vaikka mitä siinä tapahtuu)

- joskus kun laukeaa ilman kumia ja jatkaakin vaan, niin erektio ei kunnolla ehdi edes laskea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi