Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten vaatteista

Vierailija
22.07.2009 |

Mistä nettimyymälästä löytää vauvalle vanu- tai fleecehaalarin, jossa ei ole korvia, tassuja tms.?? Entä onko kellään kokemusta unipussista, olisiko se parempi kuin edellä mainitut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ärsyttävää kun kaikissa on korvat ja/tai tassut.. Minä en halua että lapseni on nallekarhu..

Vierailija
2/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta noista korvista ja tassuista tulee mieleen, että pienestä lapsesta koetettaisiin tehdä joku lelu, eikä hän olisi ihminen lainkaan. On todella ihanaa, että lapsella on pehmoleluja, mutta en halua tehdä lapsestani mitään hoivattavaa "nallea", koska hän on minun lapseni. (Mulla on omat nallet lapsuudesta tallella, joten voin kyllä hypistellä niitä, jos "nallettaa".)

Anoppi osti lapselleni sellasen vaaleanpunaisen nallekorvapuvun. Merkki on Name it ja se jäi kokonaan käyttämättä. Ällötti niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta noista korvista ja tassuista tulee mieleen, että pienestä lapsesta koetettaisiin tehdä joku lelu, eikä hän olisi ihminen lainkaan. On todella ihanaa, että lapsella on pehmoleluja, mutta en halua tehdä lapsestani mitään hoivattavaa "nallea", koska hän on minun lapseni. (Mulla on omat nallet lapsuudesta tallella, joten voin kyllä hypistellä niitä, jos "nallettaa".)

Anoppi osti lapselleni sellasen vaaleanpunaisen nallekorvapuvun. Merkki on Name it ja se jäi kokonaan käyttämättä. Ällötti niin.

Vierailija
4/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää miltään teiniäidiltä, jolla nalleilla leikkiminen on jäänyt kesken ja se on korvattu nalleksi puetulla lapsella. Huh sentään.

Vierailija
5/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=BARN_BA_YTT&shoptype=S

Mä oon myös yrittänyt etsiä, mutta kaikissa tuntuu olevan jotain eläinkuosia tai koevat ym. Ehkä niitä alkaa nyt tulee enmmän myyntiin kun syksy saapuu..

Vierailija
6/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=BARN_BA_YTT&shoptype=S Mä oon myös yrittänyt etsiä, mutta kaikissa tuntuu olevan jotain eläinkuosia tai koevat ym. Ehkä niitä alkaa nyt tulee enmmän myyntiin kun syksy saapuu..