Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku sininen pallo pesukoneeseen?

Vierailija
22.07.2009 |

Ajattelin alkuvuodesta tai viimevuoden puolella hankkia sinisen pallon, joka laitetaan pyykkien joukkoon. Nyt kun sitä tilaisin, en todella muista, minkä niminen tuo oli, tai mistä sai tilattua. Enkä varsinaisesti edes pallon tarkoitusta.

Siinä kuitenkin oli mielestäni jotain tähden mallisia reikiä tai kuvia (?) ja hintaa n. 20e. Korvasi huuhteluainetta ilmeisesti. Osuiko, ymmärsikö joku, mitä palloa haen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä tarkoitusta et edes tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on ainakin sininen pallo pesukoneeseen...sisältää hopeaioneja, jotka puhdistaa ja raikastaa pyykkiä!! Mulla on toi ja toimii oikeesti! En käytä huuhteluainetta ollenkaan.

Vierailija
4/10 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.swicofil.com/bluemagicball.html

Tässäpä tietoa pallosta!

Itse olen atoopikko ja saan heti iho-oireita, jos on "väärää" pesuainetta tai vaatteeseen on jääny pesuainejäämiä. Nykyään käytän nestemäistä Bio luvilia ja tuota sinistä palloa, ja iho on todella hyvä! Huuhteluainetta ei siis tartte ollenkaan!

Vierailija
5/10 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/10 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/10 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei ole enää montaakaan materiaalia, johon kannattaisi käyttää huuhteluainetta. Pyyhkeet eivät ime, jos käyttää. Mikrokuituvaatteisiin ei edes saa käyttää, samoin moniin lasten ulkoiluvaatteisiin, menevät pilalle huuhteluaineesta. Mihin siis tarvitsette sitä? Pallosta en osaa sanoa juuta enkä jaata.

Vierailija
8/10 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka linkitin aiemmin...on siis antibakteerinen, toimii ionitasolla. Vaatteista tulee todella puhtaita ja ne pysyvät myös pidempään puhtaina.

Mutta eihän suomalainen usko, ennen kuin itse näkee tai kokeilee ;) Mutta minä olen kokeillut! Ja käytän tuota koko ajan ;)

Vierailija
9/10 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljonko se maksoi?

Vierailija
10/10 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuo swipen pallo ja on tykänny, oon iteki aatellu hommata, mutta en oo vielä saanu aikaiseksi ja swipe-edustajaa pitää hakea niinkin kauakaa kuin naapurista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme