Hah! Vähän nolo myyjä kun korottaa omaa kohdettaan..!
Huomaatteko mokan?
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=110054750
Kommentit (19)
Aika paha. Tosta voisi ilmoittaa ylläpidolle ;)
kiittää tuota huudon tehnyttä! Tenneliiniä!
ei allekirjoita mitään vaan hän kiittää huutajaa.
ja kiitokset huudostasi -tenneliini-
eli mistä tässä huomaa että myyjä itse huutaa omaa kohdettaan?
(kiitos huudostasi -tenneliini-) niin että kiitti tenneliiniä huudosta ja koska se oli nimimerkki niin laittoi sen noiden viivojen väliin...Itse olisin voinut kirjoittaa samoin...
sen niin että kiittää huutajaa tenneliini eikä itse allekirjoita mitään..
Eli todellakin kiittää huutajaa, ei mitään mokaa. Kyllä ap voisi nyt ihan nöyrästi pyytää anteeksi omaa väärinkäsitystään...
prinsess kiittää siinä tenneliiniä sen tenneliinin huudosta.
Taidat olla hiukan yksinkertainen??
erikseen kiitellä..kyllä mäkin uskon tuohon, et sillä on tuplatunnus!
jotkut on tuollasia, että kiittä joka huudon jälkeen.
että myyjä itse olisi huutanut omaa kohdettaan, mutta kun sen lukee tarkemmin, niin kyllä myyjä siinä kiittää (en kyllä ymmärrä miksi) tätä huutajaa.
Kuka hullu ostaa siksi että joku muukin ostaa?
Itse ainakin pidän sellaista settiä nimenomaan ylihintaisena jota joku muukin on huutanut mutta ei ole enää halunnut sillä hinnalla jolla sen olisi saanut. Eihän siinäkään ole periaatteessa mitään järkeä, mutta niin se vain tuntuu mulla menevän.
Niin että onnea vain tyypille joka yrittää myydä noita tavaroiat tuohon hintaan. Toivottavasti se huutaja on oikea, koska tuskin toistakaan tulee.
välillä kuvan kanssa, välillä "kiitos huudosta" sanoilla
Ja lisäksi tiedämme nyt että hän on köyhä läski koska etsiskelee huuto netistä L kokoisia vaatepaketteja.
hän allekirjoittaa viestinsä nimimerkillä tenneliini. Sama nimimerkki on tehnyt myös ekan huudon..