Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä vauvat eivät enää ole sitterissä?

Vierailija
21.07.2009 |

Istuskelevatko yli 6kk vauvat vielä sittereissä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paikkailin, hän katsoi siinä lastenohjelmia telkkarista.

Vierailija
2/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaiseksi, mutta hinku olis kova päästä isompien luo, eli en usko et kauaa enää malttaa. Oonki luvannu antaa sitterin pois muutaman viikon päästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyttiksessä lukee, että ei sit enään kun osaa istua. Ja meilläkin ennen sitä vain kun annettiin ruokaa.

Vierailija
4/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

baby björnin 1-2-3 on tosi pitkäikäinen. varmaan jotain 2-3-vuotiaaksi voi käyttää. Meillä on ollut nyt 9 kk päivittäisessä käytössä, vaikka lapsi jo istuukin itse.

Vierailija
5/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiipeää itse siihen baby björnin sitteriin välillä istumaan, varsinkin jos haluaa juoda maitoa pullosta niin rahaa maidon sinne ja kiipeää istumaan ja juomaan. Totta kai, kun lapsi alkaa istua itse, ja jo aiemminkin ei sitteri ole paikka, jossa lapsi on aina, mutta kyllä mulla on sitteri ollut käytössä niin pitkään kuin vain ovat siellä pysyneet niin ettei ole itseään pois kiivetessä vahingoittaneet niissä tilanteissa, kun pitää saada jotain tehtyä ja lapsi pysyä paikoillaan -esim. kun käy suihkussa tms.

Vierailija
6/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kääntyi niin vahvasti ja sinnikkäästi mahalleen että siinä ei vyöt auttaneet vaan oli aina solmussa siinä sitterissä.

Joskus +1v alkoi kyllä siinä määrin uudelleen, että nytkin (1,5v) välillä istuskelee siinä ja katsoo telkkua tai kirjaa. Tuossa liikkeellelähtö-vaiheessa ei malttanut. Nyt osaa jo löhöilyn jalon taidon välillä.. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan