Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä ahdistus päällä:(

Vierailija
21.07.2009 |

Nyt alkaa olemaan keinot loppu. Mä olen niin väsyny, ja loppu. Mies tekee töissä pitkää päivää ja mä olen kotona viiden pienen lapsen kaa. Vauva on oikea rinnassa roikkuja, ei nukukkaan muualla kun sylissä. Mikään, tai kukaan muu ei kelpaa kun mä.

Mulla ei ole yhtään tuttavaa kenen kaa vois edes hetken jutella. Onnistuin jopa keväällä laihduttamaan 20 kiloa, ja nyt alkaa masennuksen takia läskit olemaan takas kehossa:( Olen niin loppu että en tiiä kauan enää jaksan.

Neuvolan kautta yritin saada apua, mutta siellä vaan oltiin sitä mieltä että kohta helpottaa kun koulut ja eskari alkaa kahella vanhimmalla lapsella. Tivasin kyllä jotain jeesiä, mutta pyysivät ystävällisesti odottamaan sitä koulun alkua. Nyt on kuitenkin olo sellanen, etten jaksa enää. Ottaa päähä se, että lihoin taas, ja se ettei mulla ole mitään muuta elämää kun olla kotona, siivota ja kokata:(

Itse olen tämän tien valinnu, ja tiedän sen. En vaan millään saa itteäni kasaan:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itsellä samansuuntaisia ajatuksia (vaikka muksuja ei ole kuin 2).

Nostan sinulle hattua, että jaksat noinkin ison katraan kanssa. Tomerasti täytyy vaan yrittää jaksaa pysyä kiinni arjessa ja ajatella, että jossain vaiheessa tosiaan helpottaa edes hiukan.

Tsemppiä!!!

Vierailija
2/3 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut kuin yksi lapsi, mutta sen kanssa olin vuorokaudet ympäriinsä (yksinhuoltajana). Pyysin neuvolasta apua, totesivat, että kyllä se siitä. En keksinyt muuta apua, kuin ottaa lastensuojeluun yhteyttä. Apua sieltäkin tuli nihkeästi, mutta olin niin poikki ja niin yksin, etten enää tiennyt mitä tehdä.

En keksi muuta apua sinullekaan, mutta jos sieltä edes saisi jonkun lapsenhoitajan, vaikka pariksi tunniksi päivässä? Kylläkin se maksaa, varsinkin jos on mies, jolla tuloja, mutta parempi sekin kai kuin polttaa itsensä täysin loppuun...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on viisi mussukkaa, jotka rakastaa äitiä juuri sinuna.

Muutama viikko vielä, sitten helpottaa.

Eikä edes tarvitse olla täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi