Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kaupassa yskivät ihmiset!!!!!!

Vierailija
21.07.2009 |

Monet ihmiset yskivät kaupoissa ihan huvikseen, sellaista virkayskää, sijaistoimintoja. Ja jos oikeasti on yskää, voisi edes yskiä paperiin tai olkavarteen, eikä ilmaan. Ja yleensä myös pysyy yskimään suu kiinni ettei kaikki räkä lennä suusta ulos... Flunssaisena olisi tietysti ihan ystävällistä jäädä kotiin sairastamaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perustat ilmaisen ostospalvelun, joka toimittaa ruokaa kotiin kaupan hinnoin, niin rupean heti asiakkaaksesi...

PS: yskän olemukseen kuuluu, että se on joskus kuivaa (kuten minulla, astmaatikolla - kuulostaa just siltä virkayskältä), joskus ei. Ja aika usein sitä ei voi hillitä tulemasta...

Vierailija
2/10 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on käytössä lääkitys (säännöllisesti käytettävä), joka aiheuttaa yskimistä. Kuullostaa varmaan juuri sellaiselta virkayskältä, kun on kuivaa yskimistä.

Mutta joo, laitan kyllä käden aina suun eteen kun yskin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perustat ilmaisen ostospalvelun, joka toimittaa ruokaa kotiin kaupan hinnoin, niin rupean heti asiakkaaksesi... PS: yskän olemukseen kuuluu, että se on joskus kuivaa (kuten minulla, astmaatikolla - kuulostaa just siltä virkayskältä), joskus ei. Ja aika usein sitä ei voi hillitä tulemasta...

Vierailija
4/10 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja voi vaikka pieru päästä kun yskii!

Vierailija
5/10 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on käytössä lääkitys (säännöllisesti käytettävä), joka aiheuttaa yskimistä. Kuullostaa varmaan juuri sellaiselta virkayskältä, kun on kuivaa yskimistä. Mutta joo, laitan kyllä käden aina suun eteen kun yskin...

älä missään nimessä laita!! yski paperiin tai olkavarteen. sillä räkäisellä kädellä sitten puristelet tomaatteja tai ovenkahvoja kaupassa. Mikä lääke muuten aiheutta yskää?

Vierailija
6/10 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan päästä, esim kaupassa tänään. Johan tuli tilaa!

Kantakikka

Vierailija
7/10 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perustat ilmaisen ostospalvelun, joka toimittaa ruokaa kotiin kaupan hinnoin, niin rupean heti asiakkaaksesi... PS: yskän olemukseen kuuluu, että se on joskus kuivaa (kuten minulla, astmaatikolla - kuulostaa just siltä virkayskältä), joskus ei. Ja aika usein sitä ei voi hillitä tulemasta...

tai pyytää naapuria tai sukulaista tms käymään kaupassa

Vierailija
8/10 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pyytää naapuria tai sukulaista tms käymään kaupassa

Yskää kestää minulla flunssan aikaan 2-4 vk. Ei normaalilla lapsiperheellä ole edes TILAA tuollaisille kotivaroille, eikä tuoretuotteita varsinkaan voi säilöä sellaisia aikoja.

Joten "live with it": flunssassa on pakko käydä joskus kaupassakin. Ei se NIIN hauskaa ole ruokakaupassa käydä (itse asiassa ei hauskaa muutoinkaan), että sinne kukaan huvikseen menee.

Vierailija
9/10 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydetään käymään kaupassa :D

Mulla on vähän tätä sikalunssaa, käytkö kaupassa.

Ihania neuvoja!

Haahhhahhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
10/10 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut jo monta viikkoa yskä ja olis kyllä vaikeaksi elämä mennyt jos pitäisi kotiin linnoittautua siksi ajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi