Menisitkö vaihtelevaan työhön vastaavaksi jos palkka olis 2100€/kk?
Vaiko onko tosiaan niin että 2000€/kk on oikeasti jo huono palkka?
Mä oon kyllä niiiin tipahtanu tästä junasta... viimeksi kun sain palkkaa se oli bruttona 1600€/kk ja pidin sitä ihan hyvänä. Ja kaverini jolla jäi käteen 1300€/kk nautiskeli mielestäni ihan huippupalkkaa :)
Kommentit (7)
yleisestä palkkatasosta. Sairaanhoitajana vastaan kyllä.
palkkani oli bruttona juuri tuon 2100/kk...
eli se siitä koulutustasosta... :-)
Tällä hetkellä brutto semmoset 1700€, ja työ on vaihtelevaa ja pääosin mielekästä. Tosin osa-aikainen, joten vähän jää extra-aikaa lapselle. Nytkin vietetään vapaapäivää yhdessä =) Tuohon 2100€:n saa olla kyllä tosi kiva työ että näistä ylimääräsistä vapaapäivistä luopuisin.
Nyt vaihteleva työ ja palkka yli 4000,-
on kai "virallisesti" aika huono palkka, jos keskipalkka on nykyään lähempänä kolmeatonnia (brutto).
Mutta mun mielestä se palkka ei voi olla ainut mittari. Jos työ on mielekästä ja siinä viihtyy ja tulee taludellisesti toimeen, niin palkka voi olla aika toissijainen juttu.
Itse saan bruttona 2200, käteen jää 1700 ja hyvin pärjätään. Tosin miehellä on isommat tulot. En kuitenkaan tykkäää työstäni ja kohan jään äitiyslomalle, niin en aio samaan paikkaan enää palata.
on kai "virallisesti" aika huono palkka, jos keskipalkka on nykyään lähempänä kolmeatonnia (brutto).
Mutta mun mielestä se palkka ei voi olla ainut mittari. Jos työ on mielekästä ja siinä viihtyy ja tulee taludellisesti toimeen, niin palkka voi olla aika toissijainen juttu.
Itse saan bruttona 2200, käteen jää 1700 ja hyvin pärjätään. Tosin miehellä on isommat tulot. En kuitenkaan tykkäää työstäni ja kohan jään äitiyslomalle, niin en aio samaan paikkaan enää palata.