Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskin leffa ikinä!! ja tv sarja

Vierailija
21.07.2009 |

Hei me lennetään tai Delta jengi.

Huonosti käyttäytyvät miehet (UK), tai Seinfeld.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis katsonut molemmat alusta loppuun ilman pahempia naurukohtauksia, tai oikeastaan minua ei edes juuri hymyilyttänyt. John Belushi on tuhat kertaa parempi Blues Brothersissa!

Seinfeld on minusta myös kuiva sarja. Mutta myönnetään kuitenkin, että Huonosti käyttäytyvät miehet on hauska.

Hei me lennetään tai Delta jengi. Huonosti käyttäytyvät miehet (UK), tai Seinfeld.

Vierailija
2/4 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vastata kysymykseen vaan arvostellaan kysyjää. ilmankos kaikissa gallupeissa ei ole ap:n mielipidettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano ny jotain

Vierailija
4/4 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin sen sijaan vastata. Oikeasti.

Hauskimpia elokuvia, joita olen nähnyt, ovat Jim Carreyn komediat, kuten etenkin Ace Ventura (ensimmäinen leffoista). Crying Game -tyylinen kohtaus on mielestäni hervoton monen katselukerran jälkeenkin.

Myös Robin Williams osaa irrotella leffoissa hyvin, etenkin tykkään Mrs. Doubtfiresta. Vaikka kieltämättä Dustin Hoffman Tootsiessa on vieläkin parempi naisen vaatteissa.

Hauskoja TV-sarjoja on myös useita, mutta ainakin Frasier jaksaa naurattaa jaksosta toiseen. Ja kerran Frendeissä oli ihan uskomattoman hauska jakso, jossa Ross sai monta suihkurusketusta etupuolelle, eikä takapuolelle yhtään. Sitä nauroin aivan kippurassa.

ei vastata kysymykseen vaan arvostellaan kysyjää. ilmankos kaikissa gallupeissa ei ole ap:n mielipidettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän