Jumppakuulapino! Sain omat smart ballsini tänään postissa! :)
Pari-kolme tuntia pidin ja poistin sit. Pysyy kehissä mutta juurikaan en niitä tunne :/ Taitaa olla suht huonossa kunnossa lantionpohjalihakset... Pakko oli hommata ku seksi ei tunnu miltään :(I
Muita, joilla kuulat käytössä? Millaiset ja kuin kauan ollu? Kuinka nopeasti alkoi tulla tuloksia, kuinka huomasit?
Kommentit (15)
hankin onnessaan ne smartballsit. No, ne piti tunkemalla tunkea sisälle, ei niistä mitään jumppaa saa kun pysyvät tiukasti siellä kun ne on sinne tunkenut. Olenkohan jotenkin omituinen, olen kuullut että monet jumppaa niillä ja mulle ne ei suunnilleen mahdu edes sisään..? :O
Kuitenkin yhden lapsen olen synnyttänyt.
lihaksilla puristaa ja siis hyvä kun koko peenistä edes tuntee sisällä :( ap siis silloin kun puristaa niin tuntuu, mutta voimat ei riitä jatkuvaan puristeluun... jos ymmärrät, mitä tarkoitan...
toista päivää käytössä! Katsotaan, kuinka nopeasti alkaa treenaus näkyä tai tuntua ehkä ennemminkin!
http://www.pehmopeput.fi/
Minusta nuo on turhan isot, tuntuu kurjalle tunkea niitä sisään joten ovat jääneet käyttämättä.
Eli pienemmät pallerot, tai pallero, olis hakusessa.
En näe mitään mieltä siinäkään että pitäis holvata liukastetta jotta sais irvistelemättä sisäänsä ne..
on smartballsit, mutta ne ei tahdo mahtua sisään :/ Mun emätin on ilmeisesti melkosen lyhyt, jos ne työntää väkisin perälle asti niin kohdunnapukkaa vihloo (taaksepäin kallistunut kohtu, en tiedä onko sillä vaikutusta), ja se etummainen tunkee väkisinkin puoliksi reiästä ulos kun eivät vaan MAHDU olemaan.
Hakusessa oliskin nyt jumppakuulat, jossa olis vain 1kpl kuulia sisään laitettavaksi. Tietoa, anybody?? Vagitrimit mulla oli aikoinaan, mutta hajosivat.
en oo koskaan käyttäny jumppakuulia mut pitäis aloittaa, odotan toista lastani, eka syntyi sektiolla joten alakautta en oo synnyttänyt. Musta tuntuu etten ees tiedä missä ne emättimen lihakset on ja varmasti on tosi huonossa kunnossa! Exä aina kommentoi kuinka löysä olen, nykyinen mies ei ole koskaan mitään negatiivista sanonut ja nauttii selvästi seksistä mutta hänellä onkin isommat vehkeet jos se vaikuttaa. Eli haluisin siis lihakset timmimmäksi, osaako joku suositella mulle jotain hyvää merkkiä? Ja saako raskausaikana treenata noilla kuulilla?
Eiks se niin ole, että mitä pienemmät kuulat pysyy sisällä, niin sitä tiukempi pimppi? Teillä ei siis pitäis olla mitään hätää, vaan värkkinne ovat tod.näk. kunnossa.
Terv. nainen, 34-v, jolta ekat kuulat suurinpiirtein hulvahtivat lattialle!
p.s. Pienellä harjoituksella ne alkoivat pysyä kyllä sisällä! Olenko siis entinen löysäpimppi, nykyinen tiukkapillu?
minusta jotenkin alentavaa alkaa pillua jumppauttamaan, jos ei tälläisenä kelpaa, vetäköön ukko käteen.
ne sopii paremmin oikeeseen treenaukseen eikä vaan "ilokuuliksi" itselle.
minusta jotenkin alentavaa alkaa pillua jumppauttamaan, jos ei tälläisenä kelpaa, vetäköön ukko käteen.
Kaksi syytä: pissa ei enää karkaile ja nautin ITSE seksistä huomattavasti enemmän!
Terv. se entinen löysäpimppi
ts ensimmäinen kuula meni helposti mutta toista sai tunkea ja jäi puolittain ulos...Taisivat olla myös liian painavat ekoiksi kuuliksi? Gynetkin ovat tosin sanoneet että kuulat on turhia ja paras jumppa on ilman kuulia tehtävää, kun sitä voi tehdä missä ja koska vain.
Odottelen mielenkiinnolla vastauksia, mulle ei kokemuksia.