Paljonko maksaa kunnollinen vaatekaapin päivitys?
Olen palailemassa syksyllä takaisin työelämään muutaman vuoden kotiäitinä olon jälkeen ja koko vaatekaappi pitäisi uudistaa. Rahaa varmasti kuluu, mutta millaisella summalla luulisitte vaatekaapin uudistuksen tapahtuvan. Entä onko jollakin kokemuksia pukeutumisneuvojan käytöstä?
Kommentit (9)
millaisista ja minkä merkkisistä pidät. Juuri ostin itselleni uuden jakkupuvun, yhdet kengät, farkut, neuleen ja 2 t-paitaa sekä paitapuseron ja rahaa meni 750 euroa (osa oli alennuksessa). Ja kyllähän tuon vaatenmäärän saa ainakin triplata jos kokonaan on uusimassa.
itse ostin juuri laadukkaat ja tyylikkäät housut, jotka sopisivat hyvin toimistoon, kevyeen edustamiseen, asiakastapaamisiin yms. Maksoivat 8 euroa, ja ovat ihan hyvän valmistajan housut. Löytyivät alesta, viimeinen pari jäljellä ja istuivat täydellisesti.
Eli jos jaksat kierrellä, voit muutaman vaatteen onnistua löytämään todella halvalla, mutta tuskin kaikkia kuitenkaan
Jos sulla on hyvät farkut ja jakkupuku, mutta haluat päivittää t-paidoilla, neuleilla, kauluspaidoilla, se luonnollisestikkin on paljon halvempaa kuin kokonaan uusiminen.
Ja pukeutumispalvelu. Itse sitä työtä tehneenä suosittelen kyllä. Palvelu on yleensä täysin ilmainen eikä vaadi ostamista. Pukeutumisneuvoja näkee mikä sulle sopii, eikä tarvi itse kierrellä tavarataloa ympäri. Ja varmasti osaa hakea vaatteita mitkä voi yhdistellä keskenään helposti.
on kyllä totta että jos omistat jo hyvin istuvat housut niin osta vaikka uusi vyö,perus apitoja,neuleita,kauluspaitoja,asusteet uudet niin kokonaisuus on jo kuin uusi
kokonaan synnytys&raskaus-vuosien jäljiltä.
Tuli ostettua harrastevaatteet (ratsastus, laskettelu, lenkkeily, punttis), hoikemmalle vartalolle siistejä arkivaatteita ja sitten tosiaan työvaatteet.
Sanoisin että yli 5000 paloi, vaikka myös käytin yli puoli vuotta ja lukuisia alennusmyyntejä kolusin.
Mulla ei kyllä olisi varaa.
Onneksi ei tarvitse töihin pukeutua kovin virallisesti. Siistit farkut ja joku neulepaita/t-paita ym. välttää.
Ihan riippuu tosiaan siitä mitä töissä pitää olla päällä. Jakkupukupaikassa pärjää kahdella kunnollisella jakkupuvulla (varsinkin jos niihin on 2 alaosaa) monta vuotta. Paitoja sitten 5-6 kappaletta. Kannattaa olla erikseen sisä- ja ulkokengät, niin ne sisäkengät kestää vuosia. Tuon lisäksi joku kasuaalimpi vaihtoehto, esim. laadukas neule.
Sitten pitää olla takkeja.
Mutta jos ostaa kerralla todella laadukkaita ja ajattomia, niin ei niitä tarvitse uusia muutamaan vuoteen.
Mä pärjään yleensä kolme vuotta yhdellä jakkupuvulla. Pitää olla täysivillainen tosin. Mulla on siis yleensä kaksi kierrossa yhtä aikaa.
Hei kaikki viestiketjun lukijat.
Haluan kertoa yrityksestä nimeltä SIMPLE joka on erikoistunut juuri tällaisiin palveluihin. SIMPLE auttaa kaikenlaisessa vaatekaapin uudistamiseen ja stailaamiseen liittyvissä asioissa.
Käykää tutustumassa web-sivuihimme osoitteessa: www.simple-palvelut.fi
Voitte myös soittaa numeroon: 040-4100180.
Sähköpostitse meidät tavoittaa:
sari@simple-palvelut.fi.
Yhteistyöterveisin, Sari & Tommi
Minä olen juuri laihtunut 15 kg ja olen uusimassa vaatevarastoani. Vanhat, mutta hyvät vaatteet laitoin huutonettiin myyntiin. Kauppa ei vain tunnu käyvän. Huonot vaatteet heitin roskiin.
Nyt sitten pitäisi alkaa ostaa uutta tilalle. Ei millään jaksaisi alkaa kierrellä kaupoissa. Ajattelin, että voisin tilata pukeutumisneuvojalta ajan.