G: Lempimättösi?
Kommentit (20)
1) omatekemä pizza (joko jauheliha/chili/herkkusieni/aurajuusto valkosipulilla tai kana/tuore herkkusieni/sipuli/korianteri barbequekastikkeella)
2) iso nacholautanen (nachoja, itsetehty papujauhelihatacomaustemössö, sulatettua juustoraastetta, sipulia, tomaattia, kurkkua, itsetehty valkosipulinen guacamole, salsaa, ranskankermaa)
3) kasa take out ruokaa Maithaista
Maailman kamalin sana, mättö!!! Arghhhhhhhhh!!!!!
JUST samaa tulossa sanomaan!!
Ja kaikenlisäksi sitä käytetään myös karkista yms...
Mutta jos kuitenkin nyt vastaisin kysymykseen: el maco kana on todella hyvää :)
Tykkään myös kebabista ranskalaisilla mutta vain parista paikkaa suomea saa oikeanlaista kebebia :)
JUST samaa tulossa sanomaan!! Ja kaikenlisäksi sitä käytetään myös karkista yms... Mutta jos kuitenkin nyt vastaisin kysymykseen: el maco kana on todella hyvää :) Tykkään myös kebabista ranskalaisilla mutta vain parista paikkaa suomea saa oikeanlaista kebebia :)
- Ananashampurilainen snägäriltä valkosipulimajoneesissa uiden
- Kanaburrito
- Karvakäsipizza
kinkku-herkkusieni-katkarapu-tomaattipitsa, jossa valkosipulia ja oreganoa päällä.
ja ruisleivästä tietysti, niitä voisi syödä pellilisen.
tarkoitetaan kunnon metallibiisiä :D
voisin vetää vaik pellilisen maidon kera
ei ois pitänyt avata. nälkä tuli, mikä ihana tekosyy...
eli mun mättö: keitettyä pastaa, auramurua ja pestoa. ja päälle turaus ketsuppia.
ei ois pitänyt avata. nälkä tuli, mikä ihana tekosyy... eli mun mättö: keitettyä pastaa, auramurua ja pestoa. ja päälle turaus ketsuppia.
Eikö mättö ole hevimusiikissa se kitarasoolo?
tätä kulhollinen ja lusikalla naamaan, nam!
on Makuunin irtokarkit ja huolella valittu pussi, aah!
Luulin että mätöllä tarkoitetaan kunnon metallibiisiä :D
Olin ihmeissäni kun täällä alettiin listata ruoka-annoksia. Pitäisköhän tän frouvan päivittää trendi-ilmauksien tajuaan... :D
Luulin että mätöllä tarkoitetaan kunnon metallibiisiä :D
Olin ihmeissäni kun täällä alettiin listata ruoka-annoksia. Pitäisköhän tän frouvan päivittää trendi-ilmauksien tajuaan... :D
Ai niin, hevarit on vähän mättöjengii...
Jaa, mitä helvetin tekemistä mätöllä on musiikin kanssa?
Ai niin, hevarit on vähän mättöjengii...
- ainakin eka sivu hakutuloksia on musaa (ja yllättäen yksi jääkiekkoväkivaltaa), ruuasta ei pukahdeta mittään. :)
...ajatuksella "mättää ruokaa suuhun". Kyse ei ole mistään tavallisesta lempiruoasta vaan sellaisesta ruoasta jota mätetään suuhun (esim. kankkuspäivänä tmv).
Oiskohan vaikka kerrosporilainen? Vaihtelu kyllä virkistää ja tykkään monenmoisesta.