Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko oikein kun kielletään lapsia leikkimästä keskenään?

Vierailija
20.07.2009 |

naapurin muidu sairaan kade,meillä molemmilla saman ikäiset lapset 6v. ja 11v...mutta ei saa leikkiä keskenään!!!naapurin muija on kieltänyt mun lasten kanssa leikkimisen ja puhumisen keskenään,mitä ihmettä voi tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmastikaan ole kyse kateudesta. Mietipäs ap nyt oikein tarkkaan, oletko sinä tehnyt jotain loukkaavaa tai ilkeää tai ovatko lapsesi tehneet jotain loukkaavaa tai ilkeää naapurille tai hänen lapsilleen? Tai ovatko lapsesi esim. opettaneen naapurin lapsille jotain tuhmia leikkejä tms?

Vierailija
2/4 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme mieheni kanssa erossa 10kk ja palasimme yhteen kuukausi sitten.En ole kohdellut hänen lapsiaan huonosti,ovat päässet kotiini leikkimään aina.Eromme aikana hän oli tullut mieheni ovelle kertomaan kuinka paska muija olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia asioita hän oli kertonut miehellesi? Jos vaikka hänellä on realiteettien ymmärtäminen hieman heikoissa kantimissa? Voisiko tämä olla syy käytökseen?

Vierailija
4/4 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole hänen asioitaan levitellyt,mut nyt kylläkin sellainen olo että,enpä paljonkaan menettäisi jos kertoisinkin...lapset eivät tätä asiaa ymmärrä,olen vain sanonut ettei tarvitse välittää moisesta..joskus se antaa leikkiä.Naapurin muija eros 4vuotta sitten ja siitä asti ollut yksin..eipä näy myöskään paljon kavereita pihalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi