Kuluttajan oikeuksista tietävät - yks kysymys
Ostin huonekaluliikkeestä katoksen eli hienommalla nimellä paviljongin.
Kovalla tuulella paviljongin metalliputket (=kehikon) vääntyivät niin, ettei paviljonki pysy kasassa.
Ilmoitin asiasta huonekaluliikkeeseen 3 vkoa sitten, kävivät kuvaamasssa vääntyneet putket ja nyt jättivät vastaajaani viestin, että voin noutaa uudet putket liikkeestä.
Mutta kysymys kuuluu: putkilaatikko ei mahdu autooni ja vanhat vääntyneet putket pitäisi toimittaa kaatopaikalle - voinko ilmoittaa huonekaluliikkeeseen, että voivat tuoda uudet putket tänään ja viedä mennessään vanhat pois?
Vai pitääkö minulle koitua tästä lisävaivaa??
Kommentit (5)
putket alunperin kotiin liikkeesta ? kylla mun mielesta kuulostaa ihan kohtuulliselta etta kayt hakemassa uudet tilalle.
Mun käsittääkseni kuluttajalle ei pitäisi tulla ylimääräistä kohtuutonta vaivaa.
Ei huvittaisi myöskään maksaa kaatopaikkamaksua.
Mun käsittääkseni kuluttajalle ei pitäisi tulla ylimääräistä kohtuutonta vaivaa.
Ei huvittaisi myöskään maksaa kaatopaikkamaksua.
tässä nyt niin vaikeaa on. Saithan sinä sen alkuperäisenkin kotiin. Jos olisit ostanut alun perin kotiinkuljetuksen niin toisivat ne nyt kotiin.
Ei suorat eikä vääntyneet. Se tässä on niin vaikeaa, että kuluttajalle ei saisi tulla kohtuutonta vaivaa viallisesta tuotteesta. Huom. olen ollut 3 viikkoa ilman paviljonkia viallisten putkien takia, jo se on kohtuutonta.
Mun käsittääkseni kuluttajalle ei pitäisi tulla ylimääräistä kohtuutonta vaivaa. Ei huvittaisi myöskään maksaa kaatopaikkamaksua.
tässä nyt niin vaikeaa on. Saithan sinä sen alkuperäisenkin kotiin. Jos olisit ostanut alun perin kotiinkuljetuksen niin toisivat ne nyt kotiin.
myyjän homma hoitaa asia kuntoon