Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutisongelma, pitääkö mun korvata???

Vierailija
19.07.2009 |

Eli olin lähdössä lomamatkalle ja tästä tietoisena olin ajoittanut niin että kaikki myynnissä olevat kohteeni menivät kiinni viikkoa ennen matkaa, jotta ehdin hoitaa postitukset ennen lähtöä. Laitoin normaalisti tilinumeroviestin kaikille huudon voittaneille, joista yhtä lukuunottamatta kaikki maksoivat ennen matkalle lähtöäni. Vein kuitenkin myös sen yhden vielä maksamattoman tuotteen postiin, kun kyse oli pienehköstä summasta, ja oletin maksun saapuvan lomani aikana. No, yli viikko kohteen sulkeutumisesta tämä huutaja soittaa minulle ja kertoo maksaneensa tuotteen ja että se pitäisikin toimittaa eri osoitteeseen, hän kun on muuttanut jo yli vuosi sitten muttei ole jaksanut muutta yhteystietojaan huutikseen! Posti ei sitten enää ollut kääntänyt tätä kirjeenä lähettämääni tuotetta, vaan se meni väärään paikkaan ja jäi sille tielleen. Tämä huutaja ei usko minun ollenkaan lähettäneen tuotetta, koska hänen mukaansa posti kääntää kyllä edelleen kaiken (ei pidä paikkaansa, itsekin sain jokin aika sitten edelllisen asukkaan postia) ja vaatii rahojaan takaisin... ja mulla siis yli sata palautetta, 100% positiivista, eli luulis olevan selvää että olen lähettäny.

Eli, pitääkö minun nyt teidän mielestänne palauttaa huutajalle rahat vai ei? Ikinä ei ole ollut tällaisia ongelmia enkä nyt tiedä mikä olis oikein...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolkoon huutaja näppejään ja syyttäköön vain itseään; aika saamatonta, ettei ole "jaksanut" vuoden aikana muuttaa niitä osoitetietojaan...

Vierailija
2/7 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika pösilöitä jotka eivät viitsi osoitetta päivittää. Itsekin niihin usein törmänneenä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huutaja ei ole päivittänyt tietojaan, niin oma on mokansa. Itsekin myyjänä lähetän tavarat siihen osoitteeseen joka huutonetistä tulee, jos huutaja ei muuta kerro.

Vierailija
4/7 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos/kun laittaa negan niin laitat palautteeseen vastineen jossa kerrot miten asia meni sinun näkökulmastasi. Se riittänee kertomaan jokaiselle järkevälle ihmiselle että kenessä vika oli.

Vierailija
5/7 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin vähän tuohon suuntaan kallistuisin ja taidan noin toimiakin :)

-ap-

Vierailija
6/7 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa maksa rahoja takaisin. Tietty sinulle tulee takuuvarmasti ostajalta nega, mutta senkin saattaa ylläpito poistaa.

Vierailija
7/7 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi mistä tiedät valehteleeko noin pösilö ostaja sinulle? Katso onko hän saanut paljonkin negoja. Itse aina tutkin kauppakumppanien palautteet etukäteen. Jos jollain on 100 positiivista ja yksi nega, kurkkaan aina mistä nega johtuu. Yleensä negan antajalla itsellään on hirmuisesti negapalautteita. Harmi, että joku sellainen huutaa luotettavalta kauppiaalta. Ei luotettava myyjä voi sille mitään.