Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiska töitään luettelee! (on viesti)

Vierailija
19.07.2009 |

Tuttavani kirjoittelee koko ajan Facebookin sivuille kuinka hän tekee ruokaa, imuroi, leipoo yms. Sitten hän haukkuu miestänsa joka ei tee muka mitään kotona, vaikka tiedän että se ei edes pidä paikkaansa. Mies on erittäin hyvässä työssä, tienaa hyvät rahat kotiin ja tämä nainen ei jaksaisi edes kotia hoitaa. En ymmärrä, pitäisikö naisen siis saada levittää takapuoltaan sohvalla päivisin ja miehen sitten siivota, kun hän tulee töistä? Lapset leikkivät kaikki päivät yksikseen pihalla. Mitenkähän kauan mies kestää tuollaista naista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon näin vaikka itsekin olen nainen, mutta sentään myönnän olevani laiska ja pääseväni helpolla kotona. Vaikeinta kotona olemisessa on tylsyys, ei kova työ.

Vierailija
2/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan muusta kuin laiskuudesta. Jos hän tosiaan sen kaiken telee, mistä kirjoitaa, niin ei laiska ole. Tunteekohan arvostuksen puutetta. Mistä tiedät millainen suhde pariskunnalla on. Jospa mies antaa vaimonsa ymmärtää, että hän tienaa rahat ja vaimo vaan kotona lorvii. Tai kyseessä voi olla suorittajatyypi, jonka pitää kaikki suorituksensa kirjata. Odottaa vamaankehuja, joita ei ole saanut lapsena tai jos ei saa niitä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eniten tekemisiään hehkuttaa just ne, jotka ei normaalielämässä saa mitään aikaan.

Esim. tyypit jotka ei normaalisti urheile, jaksaa jauhaa jostain salilla käymisestä ihan tolkuttomasti. Ja yks laiskin tuntemani tyyppi kirjoittaa aina tyyliin "x oli tänään lähetti, kokki, siivooja, erotuomari ja autonkuljettaja, mitähän vielä?" Just samaan tyyliin kun kotiäidit luettelee kotiaskareitaan kun on niin pirun tylsää

Vierailija
4/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin on se syynä, jos vaahtoan jostain.

Vierailija
5/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle sellainen mies kelpaisi kuin hänellä on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi