Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toinen mies sanoo mulle vain

Vierailija
19.07.2009 |

että tykkää musta ihan tositositositosi paljon, ja vaimoaan rakastaa. Välillämme on paljon tunteita ja vähän seksiä (se sitäkin parempaa).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää sut pahan päivän varalla...Se uunottaa, sano sille, ettei kakkua voi sekä syödä että säästää.

Vierailija
2/9 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tykkää tositositositosipaljon panna sua. Ei siinä muita tunteita niin hei ole.

En mä tiedä mitä se vaimoaan kohtaan tuntee, ei kuulosta rakkaudelta. On sitoutunut siihen kuitenkin eikä aio erota ja ottaa sua.

Älä ole nolo vaan lopeta toi sähläys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä seksistäkään tartte maksaa kun annat ilmatteeks.

Vierailija
4/9 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuakin rakastaisi ? Vai miksi aloituksesi ?

Vierailija
5/9 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosnaisena oleminen ole juuri tuota, eikös alusta lähtien ole selvää, että on se vaimo ja kakkonen on jotain muuta ;)

Vierailija
6/9 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kunniallisuussyistä tunnusta sitä sulle, koska on varattu.

Vierailija
7/9 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla mahdollista, että rakastaa kyllä sua(kin), mutta ei kunniallisuussyistä tunnusta sitä sulle, koska on varattu.

Vierailija
8/9 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaimo on tärkeämpi, vaikkakin sinusta tykkää paljon.

Älä siis elättele toiveita että mies jättäisi vaimonsa vaihtaakseen sinuun.

Vierailija
9/9 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee juuri noin? eli tykkää susta mutta tykkää vaimostaan vielä enemmän-> rakastaa vaimoaan. Tykkää viettää aikaa sinun kanssasi silloin tällöin, seksin tai muun kivan merkeissä, mutta mieluummin kuitenkin jakaa arjen vaimonsa kanssa. Eriasia jos hän sanoisi rakastavansa sinua ja tarkoittaisi sitä, silloin hän eroaisi vaimostaan ja jakaisi sen arjen sinun kanssasi. Luulen että jos asia noin olisi hän myös sinulle kertoisi sen.

Itse voin nolona myöntää olleeni toinen nainen, molemmat miehen kanssa rakastuimme toisiimme palavasti, ensin hän yritti lapsensa takia jatkaa liittoaan vaikka tunteet vaimoon olivatkin kuolleet, ja itse en halunnut olla edes osasyy kenenkään eroon joten koitettiin sitten lopettaa koko suhde. Ei siitä mitään tullut, nyt mies on eronnut vaimostaan ja me olemme yhdessä ja lapsikin pian tulossa. Itsekin olen ollut naimisissa ja satuimme molemmat vain naimaan väärän ihmisen jonka kanssa ei sitten lopulta tullutkaan toimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan