Kuka on se, jolle vastaat puhelimeen oli mitä tahansa kesken?
Kommentit (9)
tai se, joka (ei mieheni) hoitaa juuri silloin lapsia ja itse olen jossain (eli töissä).
Tai no kesken kakkapyllyn pesun tai suihkun en kyllä vastaa, enkä vieraisiin numeroihin jos en jaksa :)
Tosin jos päiväkodista soitetaan kesken työpäivän, niin pyrin vastaamaan jos vain suinkin voin.
Mä pidän välillä luentoja tai esityksiä isolle joukolle, joten niiden aikana en voi vastata vaikka paavi soittaisi.
Mutta nyt vaikka kotioloissa jos on vaikka huutava lapsi toisessa kädessä ja ruoka hellalla, joka vaatii sekoittamista, niin kyllä jättäisn vastaamatta - ihan riippumatta kuka soittaa. Mulla on kuitenkin rajallinen huomiokyky. En pysty tekemään ruokaa,lohduttamaan lasta ja puhumaan puhelimessa järkeviä samaan aikaan.
Siitä puhelimen päässä olemisesta tosin maksetaan minulle.
Muuten ei ole mitään eikä ketään niin tärkeää että olisi pakko vastata välittömästi.
tai jos mies hoitaa pienempiä lapsia, silloin hän. Miehelle en aina viitsi vastata, yritän kyllä muistaa soittaa takaisin.
miehellekin vastaan jos en nyt istu lääkärissä (tosin silloin tuskin soittaisi muuten kuin hengenhädässä...)
-M.-
Myös töissä, tai ainakin minuutissa soitan niille takaisin.
ehdottomasti vastaan
miehelleni ja lapselleni.
Mies ei soita kuin jos on todella todella tärkeetä asiaa.
jos lapsi on mun lähelläni, en vastaa kellekään jos ei huvita.