Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla on kolme lasta, 3v, 7v ja 38v

Vierailija
18.07.2009 |

pahin niistä on 38v mieheni. Jättää aivan hirveää sotkua jälkeensä, sekä fyysisesti, että taloudellisesti. Haukkuu minua sekä lapsillemme, että anopille, joka jo puhuukin minusta SE-muodossa. Olen niin väsynyt, tähän elämääni, että ilman lapsiani olisin jo lähtenyt täältä :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuu sua lapsillenne??? En tollasta kattelis päivääkään!

Vierailija
2/11 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli onko tuo teillä niinkuin maantapa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän riitoihin sotkea, niillä on omat murheensa. Tämä on niin raskasta, etten tiedä, mitä tekisin...Ap

Vierailija
4/11 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ne kaksi nuorempaa muksua, pakkaa laukut ja mene hetkeksi jonnekin muualle asumaan. Lähdet vaikka lomalle jonnekin 100km päähän hotelliin. Jos ei satu olemaan loma päällä niin mene paikkakuntasi hotelliin "nauttimaan palveluista". Tai puhu jollekin tuttavalle, joka ehkä majoittaisi viikoksi-kahdeksi?

Kyllä se niin on, että siinä kohtaa, kun mies alkaa haukkua naputtamaan enemmän kuin kehumaan, mies lähtee vaihtoon. Enhän minä kuuntele autostakaan ylimääräisiä piiputuksia tekemättä asialle jotakin ;)

Mies saattaisi kuitenkin havahtua hiukan, jos kävisit vähän erätauolla lapsien kanssa. Eroamaan nyt ei heti kannata lähteä, kun lapset saisivat siinä vain kärsiä. Mutta älä hyvä ihminen myöskään alennu moiseen.

Minä aina sanon miehelleni - joka siis osaa olla todella rasittavan teini-ikäinen joskus - että kun hän alkaa käyttäytyä kuin teini, minä kohtelen häntä kuten teiniä. Toimii!

Tosin meillä ei kyllä mies yleensä minua hauku...

Voimia sinulle ap, äläkä ainakaan ala uskoa miehesi olevan oikeassa!

Vierailija
5/11 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sen jälkiä saa siivota ja sitä paapoa, ei se helppoa ole, mutta aikansa kutakin, tsemppiä sulle!

Vierailija
6/11 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo auto-esimerkki oli kiva;) Erota en voi, kun olen miehestä täysin taloudellisesti riippuvainen, tällä hetkellä. Ja, tuntuu tosiaan välillä, että mies on oikeassa, minä kun hoidan nyt kotia ja lapsia ja aina ei ole kotikaan tiptop. Ja mies on kyllä hyvä isä, paitsi kun hermoilee työstään ja äyskii kaikille. Minua risoo se, ettei hoida kaikkia lupaamiaan paperitöitä, kun tämä yritys sattuu olemaan nimissäni, kun miehen luottarit ovat menneet.

Vierailija
7/11 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös neljä lasta 3v,6v,11v sekä 40v.Pahin on tosiaan tuo vanhin,tuntuu uskomattomalta mutta en omista kuin vihantunnetta häntä kohtaan :( Anopista en viitsi edes kertoa kun alkaa migreeni samantien.

Vierailija
8/11 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 1-v ja 24vee. vanhempi tosiaan pahemipi. miten sitä pojan kasvattas että ei ois niiku faijansa? siis jättää kaikki kotityöt yms mulle

Vierailija
9/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän riitaan tarvitaan kaksi. Onko miehesi saanut elää normaalia elämää? Oletko esim. kunnioittanut hänen toiveitaan? Olen huomannut, että naisilla usein on tapana alkaa dominoida miestään ja saada tämä siksi käyttäytymäänkin ei-hyväksyttävästi. Esim. jos miehesi ei saa tavata sukuaan silloin kuin haluaa, tai jos ei vaikka ollenkaan, niin onhan se kieltäminenkin melko epänormaalia. Vetoatko tekosyihin kun hän haluaisi lähteä katsomaan lastenne kanssa vaikka siskojaan ja näiden lasten serkkuja? On oikeasti olemassa serkuksia, jotka eivät ole vuosiin nähneet juuri tällaisten naurettavien vallanhimoisten naisten kieltojen ja painostusten vuoksi.

Vierailija
10/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut esim. tuttavaperheessä kylässä ollessani kuinka perheen vaimo lasten kuullen toivoi miehensä "tukehtuvan ihroihinsa" tai toteavan "onneksi kuolet pian". Mies on vakavasti sairas ja turvotus, johon ihrajuttu sopii, johtuu juuri sairauksista ja lääkkeistä. Silti sama nainen tutkii kaverini puhelimen aina tilaisuuden tullen, ja ottaa henkilökohtaisesti tekstiviesti muille jotka eivät ole hänelle tarkoitettuja. Tottahan ihmiset puhuvat toisistaan toisille tarkoittamatta sen kummempaa, saati tarkoittaisi että tuo puheenaihe näitä juttuja saisi tietää. Kasva tähän päivään!

Sitä paitsi ketä estää lähtemästä lapsien kanssa? Etkö jaksa niitä yksin? Oletko se äiti, joka ei käy lastensa kanssa missään vaan siirtää sen miehelleen muiden töiden lisäksi? Lorvitko mieluummin keskustelupalstoilla kuin pelaat lasten kanssa ulkona?

Vierailija
11/11 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän riitaan tarvitaan kaksi. Onko miehesi saanut elää normaalia elämää? Oletko esim. kunnioittanut hänen toiveitaan? Olen huomannut, että naisilla usein on tapana alkaa dominoida miestään ja saada tämä siksi käyttäytymäänkin ei-hyväksyttävästi. Esim. jos miehesi ei saa tavata sukuaan silloin kuin haluaa, tai jos ei vaikka ollenkaan, niin onhan se kieltäminenkin melko epänormaalia. Vetoatko tekosyihin kun hän haluaisi lähteä katsomaan lastenne kanssa vaikka siskojaan ja näiden lasten serkkuja? On oikeasti olemassa serkuksia, jotka eivät ole vuosiin nähneet juuri tällaisten naurettavien vallanhimoisten naisten kieltojen ja painostusten vuoksi.

Sä olet sekaisin ku seinäkello. Oikeesti. Lue ja yritä ymmärtää. Tuskin onnistut, ehkä on parempi, että lakkaat ajattelemasta... Tsemppiä vaan sullekin. :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi