Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin se orgasmi hävisi?!

Vierailija
18.07.2009 |

Laukesin ennen huutaen joka kerta mieheni kanssa, suuseksillä, dildolla, you name it...

Nyt puoli vuotta synnytyksen (sektio) jälkeen, täys "kuolema" sillä saralla. Viisari ei niin sanotusti enää värähdä...Mitä tapahtui mun orgasmille!!!?

Todella turhauttavaa. Ja oravan pyörä on valmis: kun sitä oikein yrittää latautua ja "saada", sittenhän se ei ainakaan tule...ja paineet kasautuu, kun mies tekee kaikkensa...turhaan...

Itku meinaa tulla kun pitkän yrittämisen jälkeen joudun toteamaan, että antaa olla...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin orgasmivaikeuksia nykyään. Ja lisäksi ettei seksi enää edes kauheasti kiinnosta kun en saa siitä mitään. Joten en osaa auttaa, mutta mulla on käynyt miltei samoin kuin sulla.

Vierailija
2/3 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulostele onko keho muuttunut hiukan, kyllä ne keinot löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulla kolme alatiesynnytystä joiden kaikkien jälkeen on kroppa pitänyt "opiskella uudelleen"

kaikki vanhat temput ei ookkaan enään toiminut ja uusia asioita ohjelmistoon on tarttenu kehittää.

ja asiat, siis alapää on ollut taas ihan toinen kun on imetys loppunut. taas on saanu kehitellä uudet "vakkari jutut"

nyt kolmannen jälkeen on vissiin tapahtunut jotain dramaattisempaakin alakerrassa kun on jäänyt yksi kohta emättimeen missä mikään pieni kosketus ei tunnu ollenkaan ja kaikki voimakkaampi tuntuu pahalle/kipeelle. aion ottaa asian puheeksi lääkärillä tai viimeistään kun tämä neljäs syntyy. saavat tehä jotain asialle.

Itse en tuossa tilanteessa olisi vielä kovin huolissani (siis jos vieläpä imetät) kun synnytyksestä on noin vähän aikaa ja hormoonit vielä on ihan miten sattuu. mutta lääkärissähän voidaan varmistaa ettei alakerrassa kuitenkin ole jotain tapahtunut ja kun kropan toiminta palautuu ja jos ei vieläkään orkkuja kuulu, menisin seksuaaliterapeutin vastaanotolle. on aika rankkaa parisuhteelle tuollainen tilanne pitemmän päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi