Neuvoa kaipailen..
5-vuotias tyttöni kävi tänään naapurissa puoltoista tuntia kyläileen. Kun tuli kotiin oli tosi uhmakas ja kiukkuinen. Ihan ensin tullessaan sanoi, että meidän pitäisi mennä joskus koko perheellä heille kylään koska heillä on niin mukavaa?
Kun tyttö meni pissalle, alko ihan hirveästi kiljuun ja ku juoksin katsomaan mikä hätänä niin sano että käteen sattuu hirveästi. Toisen kerran vessassa ollessaan kirkuu yhtälailla ja silloin huomasin että pikkuhousut ovat aivan veriset???? Mistä voi johtua?? Kyllä minulla pahin mahdollinen vilahtaa mieleen, mutta mutta. Tyttö lähti isän kanssa lääkäriin ja selvitetään juttu nytten tarkasti.
Mitä te tekisitte kyseisessä tilassa? Ja mitä teille tulee mieleen, mistä voi tuollainen johtua??
Kommentit (31)
Jos siis tällainen juttu olisi tosi, ei äiti repostelisi sitä julkisesti. Tyttö ja tapaus voitaisiin tunnistaa. Hienotunteisuutta lasta kohtaan tällaisissa asioissa.
Mistä tytön muka tunnistaisi, jos ei tiedä jo valmiiksi?Jos täällä purkaminen helpottaa vähääkään, hyvä niin.
Voimia!
hyväksikäytön jo ensimmäisellä kerralla. Millainen vanhempi antaa 5-vuotiaan mennä yksi pyörällä naapuriin. Yksin kulkemisen ymmärrän, jos vanhempi voi nähdä lapsen koko matkan ajan.
Mutta ap, jätä tällaiset sairaat jutut kirjoittamatta.
mitään uutta, ap? Voimia kovasti perheellesi ja varsinkin pienelle tytöllesi!:(
Miten asiaa nyt viedään eteenpäin? Onko kaikki tutkimukset tehty? Tekijä pitää saada äkkiä pois jatkamasta hirveyksiä! :-(
Jos siis tällainen juttu olisi tosi, ei äiti repostelisi sitä julkisesti. Tyttö ja tapaus voitaisiin tunnistaa. Hienotunteisuutta lasta kohtaan tällaisissa asioissa.
niin olisit kai lapsesi tukena lääkärissä etkä suinkaan av-palstalla
No voi hitto. Oiskohan sielä leikitty jotain lääkärileikkejä?
niin olisit kai lapsesi tukena lääkärissä etkä suinkaan av-palstalla
Meillä muitakin lapsia. Ei sentään koko perhettä viitsitty lääkäriin kuskata. Mun mielestä isä on lapselle aivan yhtä hyvä tuki. Minulla imetettävä lapsi niin isälle tehtävä sopii paljon paremmin.
Tai sitten pissatulehdus?
että kyseessä olisi vain pissatulehdus. Voiko siinäkin olla oireena "vuotoa"?
Itselläni oli samanlaisia vaivoja, joiden aiheuttajat olivat naapurin isommat pojat. En ikinä kertonut äidilleni, saati kellekään muullekaan.
Itselläni oli samanlaisia vaivoja, joiden aiheuttajat olivat naapurin isommat pojat. En ikinä kertonut äidilleni, saati kellekään muullekaan.
kakkosluokkalainen tyttö. Heillä oli kyllä vieraita, että heistä en osaa sanoa, minkälaista porukkaa ollu.
voi tulla niin veristä pissaa, että se näyttää aivan vereltä. Ja sattuu tietenkin kovasti.
Voisitko käydä/soittaa naapurin äidille ja tiedustella että oliko tytöllä jotain oireita siellä ollessaan, kävikö pissalla tms.
niin minulle tulee valitettavasti seksuaalinen hyväksikäyttö. Aikuinen ihminen pitänyt kovaa kädestä ja tehnyt jotain todella sairasta.
Toivottavasti kaikki hyvin.
Hali koko perheelle
tytölläni oli toisessa häpyhuulessa syvä haava???
Eikä hän osaa sanoa mistä se on tullut. Koko ajan tarina muuttuu. Välillä se on tullut kiikussa, välillä kotileikissä naapurin pojan, 7vkäsialaa. Ihan sekasi itsekkin jo..
Katsoiko se lekuri oliko emättimessä jälkiä? Sinuna ottaisin tytön nyt vielä illalla kaikessa rauhassa kahden kesken kainaloon, laitat isän vaikka nukuttamaan tai kylvettämään muita tai töllön eteen. Selität että kukaan ei ole tytölle vihainen, hän ei ole tehnyt mitään väärää, mutta on tärkeää saada tietää mistä haava on tullut. Pysyt itse rauhallisena vaikka mitä tulisi. Jos housuissa tai alushousuissa ei ole reikiä, on tyttö ollut ilman niitä vahingon sattuessa. Yritä selvittää onko näin ollut. Joka tapauksessa on syytä käydä varmaan juttelemassa naapurissakin, jos yhtään vanhempia tunnet. Ei syyttelevään sävyyn (jos ei siihen ole selkeästi aihetta) vaan "on käynyt leikeissä vahinko"-pohjalta. Ja varmaan haluat pitää jatkossa vähän tarkemmin silmällä leikkejä kyseisen pojan kanssa, voitte vaikka sopia naapurin kanssa että oman huoneen ovia ei suljeta, vaan lapset ovat näkö/kuuloetäisyydellä. Tsemppiä sulle!
puheeksi tyttöni kanssa asiasta ja kyllä siinä selviskin paljon asioita. Nyt tyttö uudellee paremmin tutkittavana ja sitten poiisikuulusteluihin jos lääkäri näkee hyväksikäytön merkkejä. Jotka oli minun sitä katsoessa oikeestaan aivan selvät ja tyttö kerto niin avoimesti miten hän oli kotitieltä pyörällä joku ukko ottanut kyytiin ja kuljettanut kotiinsa. Kävimme katsastamassa illalla tämän kodin. Hyi olkoon, että kuvottaa!!
Olen valvonut koko viime yön:( Ei edelleenkään väsytä yhtään:(
Kohta herää ensimmäinen ja mä en tiedä kuinka jaksan tämän päivän kaikkine huolineen.--- Huokaus---
Tyttö kysyi eilen että voiko äiti enkeleitä nähdä. Sanoin että monet sanoo että ei voi, mutta kokemuksestanitiedäne,että kyllä voi nähdä!! Tyttö siihen, että äiti, sielläkin oli enkeli...
Selviääkö tyttöni tuosta jutusta koskaan??? Ja kuinka minä??
t.ap
Ei ole sanoja kuvaamaan kuinka pahoillani olen tilanteestanne. Mutta elämä voittaa, tyttäresi varmasti selviää. Hakekaa ammattilaisten apua asian käsittelyyn jotta pohjatyö tulee heti tuoreeltaan tehtyä mahdollisimman hyvin ja rakentavasti.
Hyi helvetti. Kaikkea se sairas mielikuvitus teettää.
Mistä tytön muka tunnistaisi, jos ei tiedä jo valmiiksi?
Jos täällä purkaminen helpottaa vähääkään, hyvä niin.
Voimia!