Auttakaa kulahtanutta kotiäitiä
haluaisin päivittää tyylittömyyteni tyylikkyydeksi, mitä tehdä ja mistä saisi apua. Oma muotisilmäni koostaa vain huonoja vaihtoehtoja.
Kommentit (25)
sisäisestä rauhasta,joka heijastuu ihmisestä ulospäin.Ja kun kunnioittaa itseään,hoitaa myös itseään hyvin:puhtaat hiukset,puhtaat,siistit vaatteet,riittävä lepo/uni ja tarpeeksi liikuntaa/ulkoilua päivittäin.Nämä asiat tulevat huomatuiksi!
Oman tyylinsä löytänyt ihminen on aina tyylikäs!Näin voi olla vaikka olisi muutama ylimääräinen kilokin olemassa.
Tässä näkee, että naiset voivat antaa toisilleen mitä parhaimpia ja kannustavia neuvoja.
Omat vinkkini:
* Opettele tuntemaan itsesi. Mitä haluat elämässä ylipäänsä, millainen ulkonäkö ja tyyli sinua miellyttävät. Osta muutama naistenlehti ja leikkaa sinua miellyttäviä kuvia.
* Tyyli = hyvä itsetunto yhdistettynä itselle sopivaan kampaukseen, ehostukseen ja vaatteisiin
* Ala rakentamaan tyyliäsi vähitellen. Satsaa perusväreihin kuten joku tuossa edellä mainitsikin.
Ja lopuksi: älä käytä ajanpuutetta tekosyynä. Kaikilla meillä on aikaa juuri niihin asioihin mitä pidämme tärkeinä. Itseämme (jos mitä...) kaikkien äitien tulisi todella arvostaa koska se heijastuu suoraan myös lapsiin.
Ostan perusväriset päävaatteet (eli farkut/housut, takit, paitojakin helppoon pukeutumiseen, hameet).
tosin kun olen luonnostaan ruskeanpunatukkainen ja vihreäsilmäinen, niin mun "piristevärit" ovat kirkas punainen ja luumu ja oliivinvihreä, jotka sopivat mulle hyvin.
Olen niita, jotka haahuilevat aina silloin talloin pinkkiin, mintunvihreaan, oranssiin. Kyllastyin, kun mikaan ei sovi minkaan kanssa yhteen.
Olen nyt puolentoista vuoden ajan ostanut oikestaan vain perusvarisia vaatteita: mustaa, valkoista, luonnonsavyja, harmaata, vahan vaaleansinista ja tummansinista. Asusteet naiden mukaan.
Jo sain koulussa kehuja lasten opettajalta: olen kuulemma aina niin tyylikas ja huoliteltu. Nakee, etta olen eurooppalainen. Naapurin akat myos samaa pajattivat.
Rahaa on mennyt vaatteisiin vahemman, mutta kayttokelpoisia vaatteita on nyt kaapissa enemman. Yhdistyvat helposti ja nayttavat hyvilta.
Nostetaanpa tätä, jos vielä lisää hyviä vinkkejä tulisi
paino kurissa, hyvä ryhti, päivittäin liikuntaa ja ulkoilua AINAKIN JOTAKIN
tee vaikka keppijumppaa rapulla kun tenavat telmii pihalla